Volkswagen a adus pe piata anul acesta versiunea Golf 6 Cabrio, dupa noua ani de la incheierea productiei modelului Golf 3 Cabrio in 2002 (fabricat din 1993) si dupa 32 de ani de la primul Golf 1 Cabriolet produs in 1979.
In 2011, partea frontala a Golf 6 Cabrio prezinta noul design Volkswagen, cu grila radiatorului neagra si cu lamele cromate. Noul VW Golf Cabrio are un caracter dinamic, un design sportiv privit din laterala si elegant privit din spate, datorita blocurilor optice cu led.

Pe sosea, decapotabila se simte la fel ca un Golf 6 in 5 usi, avand o directie precisa. Modelul are o suspensie moale, fiind la fel de confortabil ca un sedan, nu te lasa sa simti gropi, vibratii, absolut nimic. Este o masina frumoasa care te relaxeaza si te bine dispune.

Plafonul se pliaza/depliaza in 9,5 secunde, chiar si in mers, la o viteza de maxim 30 km/h. Cu plafonul pliat pe o temperatura de 31 de grade Celsius, cu aerul conditionat oprit si la o viteza de 100-120 km/h se simte un aer foarte placut, undeva la 25 de grade Celsius, insa soarele nu te iarta, te bronzeaza de cum ai sta pe sezlong la plaja.

Golf 6 Cabrio are 4,2 metri lungime si ofera suficient spatiu celor 4 pasageri. Pentru bagaje avem un portbagaj de 250 de litri.

Modelul de test Golf Cabrio cu motorul de 1,2 litri TSI 105 CP BlueMotion Technology (functia Start-Stop si sistemul de recuperare a energiei la franare) costa 21.500 euro cu TVA, un pret bun pentru o decapotabila atragatoare.

Datorita sistemului Start-Stop, care opreste motorul la semafor, doar daca purtam centura de siguranta, Golf Cabrio de 1,2 litri benzina 105 CP consuma in jur de 9 litri in oras. Consumul extraurban la o viteza de 100-120 km/h cu plafonul rabatat este de 6,5 litri.

Motorul de 1,2 litri are puterea unui motor de 1,6 litri, se misca destul de bine in depasiri, atata timp cat stam la peste 3.000 de ture. Este un motor extrem de silentios. Daca conducem la viteze mici pe stradute in oras, masina pare electrica, nu se aude deloc.

Plafonul textil al lui Golf Cabrio este destul de bine realizat, cand masina este complet inchisa, se aud zgomote minore, de parca un geam ar fi deschis 2 cm.

Pentru a proteja ocupantii, noul Golf Cabriolet dispune de un sistem activ de protectie la rasturnare. Acest sistem este activ atat cu plafonul deschis, cat si cu plafonul inchis. In cazul unui accident, sistemul se deblocheaza automat, iar profilele de protectie se deschid, in cateva milisecunde, prin mijloace pirotehnice. Astfel ocupatii tuturor celor patru locuri vor fi protejati optim.

Golf Cabrio are in standard scaune fata cu reglare pe verticala, spatar bancheta spate rabatabil, sistem electronic de mentinere a stabilitatii masinii (ESP) cu recomandarea treptei de viteza, inclusiv ABS cu asistent franare, ASR, EDL si EDTC, aer conditionat manual, asistent urcare panta, computer de bord, geamuri actionate electric, oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite separat, radio RCD 210 cu functie MP3 si 4 incinte acustice, servodirectie electromecanica reglabila in functie de viteza, sistem Start/Stop (pentru modele BlueMotion Technology), torpedou cu sistem de racire, iluminat.

Optional sunt disponibile scaune incalzite, scaune sport fata, piele, deflector vant, cotiera, tempomat, sistem de navigatie, pregatire telefon, volan multifunctional, aer conditionat Climatronic.

Noul Golf cabrio vine cu doua motoare pe benzina, 1,2 litri TSI 105 CP cutie manuala cu 6 trepte, 1,4 litri TSI 160 CP cutie manuala cu 6 trepte sau DSG cu 7 trepte si unul turbodiesel 1,6 litri TDI cu 105 CP cutie manuala cu 5 trepte.

Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici.

Date tehnice VW Golf Cabrio
Combustibil benzina
Capacitate cilindrica (cm3) 1.197 BlueMotion Technology
Putere maxima: 105 CP/5.000 rpm
Cuplu maxim (Nm) 175 la rpm 1.550-4.100
Transmisie manuala cu 6 viteze
Consum urban/extraurban/mixt (l/100 km): 6,9 / 5,0 / 5,7
Emisie CO2 (g/km) 132
Viteza maxima (km/h) 188
Acceleratie 0-100 km/h (sec.) 11,7
Masa proprie (kg) 1.400
Volum portbagaj 250 litri
Lungime / latime / inaltime, mm 4246/1782/1423
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri