Italienii de la Alfa Romeo au reusit sa intareasca imaginea marcii cu noul model Giulietta, care prin designul sportiv si avangardist a devenit rapid cel mai vandut autoturism al brandului.
In Romania, Giulietta a fost disponibila pentru comenzi incepand din noiembrie 2010, iar anul acesta a atras 80 de clienti care au fost dispusi sa dea peste 18.000 de euro cu TVA.

Giulietta are un interior cu accente retro, predominant monocrom pentru toate versiunile de echipare si o consola inspirata de la supercarul Alfa 8C Competizione.

Alfa Romeo Giulietta inlocuieste modelul 147 si in acelasi timp este un tribut adus modelului Giulietta din anii '50-'60.

Partea frontala in forma de trifoi este reinterpretata prin prizele de aer, farurile cu LED si lumini de zi. Liniile caroseriei amintesc de cele ale unui coupe si fac trecerea spre o parte posterioara ce inspira stabilitate.

Giulietta vine cu trei propulsoarele pe benzina 1.4 T-Jet 120 CP, 1.4 MultiAir 170 CP, 1,8 T 235 CP si trei diesel Multijet de 1.6 105 CP, 2.0 140 CP si 2.0 170 CP.

Modelul de test a fost varful de gama cu motorul de 1,8 litri 235 CP Quadrifoglio Verde, o emblema in forma de trifoi cu patru foi purtata de toate modelele Alfa Romeo de competitie. Pretul acestuia este de 27.000 euro cu TVA, prin oferta promotionala a importatorului AutoItalia.

Cei 235 de Cai Putere reusesc sa duca masina de 1.400 kg de la 0 la 100 km/h in 6,8 secunde. Viteza maxima este de 242 km/h.

Avand in vedere ca s-a urmarit ca masina sa fie sportiva, Giulietta 235 CP are o suspensie rigida. Masina vine cu directie activa Dual Pinion, suspensii frontale Macpherson, suspensii spate Multilink si selectorul D.N.A (Dynamic. Normal. All Weather). DNA permite schimbarea stilului de condus, oferind trei stiluri, trei tipuri de comportament stradal, un raspuns diferit al motorului in functie de dorinta soferului. Selectorul de langa schimbatorul de viteze permite modificarea dinamicii vehiculului.

Ca puncte slabe, cotiera este fixata de scaunul soferului si desi este inalta, te incurca foarte tare cand vrei sa folosesti frana de mana.

Giulietta este stabila, confortabila daca soseau nu are prea multe denivelari, rapida daca schimbam treptele de viteza cand trebuie, insa nu si economica. Motorul de 235 CP nu reuseste sa consume sub 8% in afara orasului, nici la 100 km/h. Transmisia este manuala in 6 trepte.

In echiparea Quadrifoglio Verde, Giulietta vine cu 6 airbag-uri, aer conditionat automat pe doua zone, CD cu MP3 player si comenzi pe volan, VDC (Vehicle Dynamic Control) cu Hill Holder si diferentialul electronic Q2, DST (Dynamic Steering Torque), selector DNA, Euro 5 cu Start&Stop, geamuri fumurii, volan sport in piele, suspensii sport, jante din aliaj 17", indicator Gear Shift.

Dimensiunile Giulietta sunt 4,35 m lungime, 1,46 m inaltime, latime 1,80 m si un ampatament de 2,63 m. Capacitatea portbagajului este de 350 de litri.

Mai multe informatii despre model sunt disponibile aici.

Date tehnice Alfa Romeo Giulietta

Combustibil: Benzina

Cilindree cmc: 1742

Putere maxima CP (rpm): 235 (5.500)

Cuplu maxim Nm (rpm): 340/1900

Viteza maxima km/h: 242

Acceleratie 0-100 km/h s: 6,8

Consum urban (l/100km) 10,8

Consum extra-urban (l/100km) 5,8

Consum combinat (l/100km) 7,6

Greutate kg: 1400
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri