"In primul trimestru, Mercedes va fi numarul 1, intrucat va fi pe o pozitie mai puternica. Pe parcursul anului, ar trebui sa fim inaintea Mercedes", a spus O’Donnell.
Noile automobile din seria 3, care vor intra pe piata in aprilie, vor contribui anul viitor la cresterea vanzarilor BMW cu 12%-15%, a spus el. BMW anticipeaza ca in urmatorii ani va ramane lider pe segmentul brandurilor de lux.
Vanzarile BMW pe piata americana au urcat in iulie cu 13%, la 135.114 automobile, fiind cu 5.182 vehicule mai mari decat cele ale Mercedes.
Livrarile de automobile Lexus ale Toyota Motor au scazut cu 19%, la 102.549 unitati, fiind afectate in continuare de deficitul de componente rezultat in urma cutremurului produs in martie in Japonia.
Lexus a fost cel mai vandut brand auto de lux in Statele Unite in ultimii 11 ani.
Cresterea vanzarilor la nivel mondial va incetini usor in a doua jumatate a anului, a declarat Ian Robertson, director de vanzari al BMW, din cauza schimbarilor de modele si a incertitudinilor privind stabilitatea economiei globale.
"Nimeni nu poate sa ignore ce se intampla pe plan economic. Suntem precauti", a spus Robertson.
Succesul din acest an al BMW s-a datorat reproiectarii gamei de automobile din seria 5, lansata anul trecut, si a vehicului sport utilitar X3.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: