Numarul inmatricularilor de autoturisme noi Dacia in Uniunea Europeana a coborat cu 8,2% in primele sapte luni ale acestui an, la 146.316 unitati, fata de o scadere de 11% la nivelul grupului Renault, respectiv o contractie de 2,1% a intregii piete, potrivit datelor prezentate de ACEA, informeaza Mediafax.
Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) a anuntat vineri ca numarul inmatricularilor de autoturisme noi din UE a scazut in perioada ianuarie-iulie cu 2,1%, la 8,135 milioane de unitati, de la 8,309 milioane in aceeasi perioada a anului trecut.

Dacia a inregistrat, in primele sapte luni din 2010, 159.424 de inmatriculari in Europa.

Numarul inmatricularilor de autoturisme produse de grupul Renault, din care face parte si constructorul roman, a scazut in perioada analizata cu 11%, de la 878.000 la 782.000 de unitati.

Gigantul german Volkswagen (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) conduce detasat clasamentul constructorilor, cu 1,863 milioane de automobile noi inmatriculate, in urcare cu 6,6%, urmat de PSA Peugeot Citroen, cu 1,066 milioane de unitati, in scadere cu 7,5%.

Renault ocupa locul al treilea, urmat de grupul american General Motors (Opel, Chevrolet), Ford, Fiat (Fiat, Lancia/Chrysler, Alfa Romeo, Jeep), BMW (BMW, Mini), Toyota (Toyota, Lexus) si Nissan.

Numarul inmatricularilor de autoturisme noi din Romania a coborat cu 14,4% in primele sapte luni, la 40.259 unitati, potrivit datelor ACEA, prezentate anterior de autoritatile locale.

Romania este, astfel, a 18-a piata din UE pentru masini noi, dupa ce a ocupat in 2007, in perioada de expansiune economica, pozitia a opta.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri