Top 10 masini tunate la Frankfurt
Tunerii de masini si-au expus creatiile la Salonul Auto de la Frankfurt (13-25 septembrie), majoritatea sunt germani sau britanici, iar masinile pe care au dorit sa le modifice sunt in general marci premium si de lux.
Cristian Gubandru • 19 Septembrie 2011 • Auto










1 / 10
TechArt GrandGT
2 / 10
Carlsson CK63 RS
3 / 10
Elia Dacia Duster Darkster
4 / 10
Brabus Rocket
5 / 10
Irmscher Opel Astra GTC
6 / 10
AC Schnitzer BMW Seria1 M Coupe
7 / 10
Project Kahn Audi A5 Coupe
8 / 10
Abt Sportsline VW Polo
9 / 10
Hamann Guardian EVO
10 / 10
Mansory Siracusa
Techart GrandGT este un model Porsche Panamera tunat cu un pachet aerodinamic din fibra de carbon. Pe hayon, masina are un eleron din carbon. Scaunele sunt imbracate in piele Alcantara si cusute cu ata rosie.
Panamera Techart GrandGT are un motor de 4,8 litri bezina 571 de cai putere, fata de modelul de serie de 500 CP.
Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in 3,8 secunde.
Panamera Techart GrandGT are un motor de 4,8 litri bezina 571 de cai putere, fata de modelul de serie de 500 CP.
Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in 3,8 secunde.
Tunerul Carlsson s-a folosit de modelul Mercedes-Benz CLS 63 AMG pentru a realiza o noua creatie, denumita CK63 RS.
Dupa modificarile aduse de firma de tuning, CLS AMG 63 dispune de 649 de cai putere, fata de 557 CP. Sprintul de la 0 la 100 km/h se face in 4 secunde.
Carlsson CK63 RS vine cu sistemul inteligent care coboara garda la sol cu 30 de mm in funtie de drum.
Dupa modificarile aduse de firma de tuning, CLS AMG 63 dispune de 649 de cai putere, fata de 557 CP. Sprintul de la 0 la 100 km/h se face in 4 secunde.
Carlsson CK63 RS vine cu sistemul inteligent care coboara garda la sol cu 30 de mm in funtie de drum.
Tunerul german Elia a adus un nou kit de tuning SUV-ului romanesc fabricat de Dacia, care salta pretul autoturismului la 25.800 de euro.
Elia, tuner specializat in modificarea modelelor Renault, Nissan si Dacia, a venit la Frankfurt cu un Duster tunat pe care l-a numit Darkster.
Duster Darkster se prezinta cu jante din aluminiu de 20 inch (850 euro), bull bar, praguri, lumini de ceata cu leduri, vopsea mata, esapament cu doua evacuari, extensii de aripi.
Pe plafon avem bare si inca un set de lumini, utile daca conducem noaptea pe teren off-road.
Elia, tuner specializat in modificarea modelelor Renault, Nissan si Dacia, a venit la Frankfurt cu un Duster tunat pe care l-a numit Darkster.
Duster Darkster se prezinta cu jante din aluminiu de 20 inch (850 euro), bull bar, praguri, lumini de ceata cu leduri, vopsea mata, esapament cu doua evacuari, extensii de aripi.
Pe plafon avem bare si inca un set de lumini, utile daca conducem noaptea pe teren off-road.
Salonul Auto de la Frankfurt ne aduce si a doua generatie a puternicului Brabus CLS Rocket.
Modelul dispune de 800 CP si 1.420 Nm. Brabus Rocket atinge 100 km/h in 3,7 secunde si poate ajunge la o viteza maxima de 370 km/h.
Vechiul Brabus Rocket avea 730 CP si atingea 100 km/h in 4 secunde.
Modelul dispune de 800 CP si 1.420 Nm. Brabus Rocket atinge 100 km/h in 3,7 secunde si poate ajunge la o viteza maxima de 370 km/h.
Vechiul Brabus Rocket avea 730 CP si atingea 100 km/h in 4 secunde.
Irmscher, cunoscutul tuner de modele Opel, este primul care si-a pus mana pe noua generatie Astra GTC.
Motorul de 1,6 litri benzina supraalimentat dezvolta 212 cai putere in loc de 180 cai putere.
Suspensia sport a fost coborata cu 30 mm. Doritorii pot alege diferite jante a caror dimenisiune nu sare de 21 de inch.
Tunerul german a adaugat si un sistem de evacuare cu patru tevi de esapament.
Motorul de 1,6 litri benzina supraalimentat dezvolta 212 cai putere in loc de 180 cai putere.
Suspensia sport a fost coborata cu 30 mm. Doritorii pot alege diferite jante a caror dimenisiune nu sare de 21 de inch.
Tunerul german a adaugat si un sistem de evacuare cu patru tevi de esapament.
AC Schnitzer aduce la Salonul Auto de la Frankfurt un BMW Seria1 M modificat.
Tunerul german a dezvoltat un kit de caroserie cu elemente din fibra de carbon. Puterea motorului de 3 litri a fost marita de la 340 la 400 CP.
Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face acum in 4,7 secunde in loc de 4,9 secunde varianta de serie. Viteza maxima este de 300 km/h.
Tunerul german a dezvoltat un kit de caroserie cu elemente din fibra de carbon. Puterea motorului de 3 litri a fost marita de la 340 la 400 CP.
Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face acum in 4,7 secunde in loc de 4,9 secunde varianta de serie. Viteza maxima este de 300 km/h.
Tunerul britanic Project Kahn a realizat un pachet de tuning pentru modelul A5 Coupe.
Pachetul tuning ii aduce lui A5 elemente de design de la modelul R8. Modelul a primit un un eleron, oglinzi argintii, spoiler fata-spate, un sistem de evacuare cu patru tevi sport. Garda la sol a fost coborata cu 35 de mm.
La interior gasim un set de scaune din piele Nappa, pedale din aluminiu. Varianta tunata a lui Audi A5 Coupe vine cu jante de aluminiu de 21 de inch.
Diferenta de pret intre un model standard si unul tunat este de 10.000 de dolari.
Pachetul tuning ii aduce lui A5 elemente de design de la modelul R8. Modelul a primit un un eleron, oglinzi argintii, spoiler fata-spate, un sistem de evacuare cu patru tevi sport. Garda la sol a fost coborata cu 35 de mm.
La interior gasim un set de scaune din piele Nappa, pedale din aluminiu. Varianta tunata a lui Audi A5 Coupe vine cu jante de aluminiu de 21 de inch.
Diferenta de pret intre un model standard si unul tunat este de 10.000 de dolari.
Abt aduce la Frankfurt Motor Show un VW Polo tunat.
Motorizarile Polo modificate de Abt scot acum 90 CP in loc de 75 CP, 110 CP in loc de 90 CP, 140 CP in loc de 105 CP.
Modelul tunat primeste jante ABT Z 8x18 inch si doua evacuari.
Motorizarile Polo modificate de Abt scot acum 90 CP in loc de 75 CP, 110 CP in loc de 90 CP, 140 CP in loc de 105 CP.
Modelul tunat primeste jante ABT Z 8x18 inch si doua evacuari.
Germanii de la Hamann au adus la Frankfurt un Porsche Cayenne Turbo tunat, denumit Guardian Evo.
Pe langa elementele de design, Hamann a imbunatatit suspensia, care acum este cu 335 mm mai joasa.
Guardian Evo dispune de 550 de cai putere la 6.100 de rotatii pe minut, cu 50 de cai putere mai mult decat Cayenne Turbo.
Cayenne Guardian Evo atinge 100 km/h in 4,6 secunde si ajunge la o viteza de top de 300 km/h.
Pe langa elementele de design, Hamann a imbunatatit suspensia, care acum este cu 335 mm mai joasa.
Guardian Evo dispune de 550 de cai putere la 6.100 de rotatii pe minut, cu 50 de cai putere mai mult decat Cayenne Turbo.
Cayenne Guardian Evo atinge 100 km/h in 4,6 secunde si ajunge la o viteza de top de 300 km/h.
Ferrari 458 Italia a fost tunat de compania de tuning Mansory cu un kit aerodinamic din fibra de carbon, denumit Siracusa.
458 Italia Siracusa dispune de 590 de cai putere si de un cuplu motor de 560 NM. Acceleratia de la 0 la 100 de km/h are loc in 3,2 secunde.
Modelul atinge o viteza maxima de 330 de km/h.
Tunerul a coborat garda la sol cu 20 mm si a pus anvelope Michelin PS2 de 245/35 ZR20 pe fata si de 305/30 ZR21 pe spate.
458 Italia Siracusa dispune de 590 de cai putere si de un cuplu motor de 560 NM. Acceleratia de la 0 la 100 de km/h are loc in 3,2 secunde.
Modelul atinge o viteza maxima de 330 de km/h.
Tunerul a coborat garda la sol cu 20 mm si a pus anvelope Michelin PS2 de 245/35 ZR20 pe fata si de 305/30 ZR21 pe spate.
Te-ar putea interesa si: