Inmatricularile Dacia au inregistrat in primele noua luni una dintre cele mai mari scaderi consemnate pe piata franceza, de 23,3%, de la 81.480 anul trecut la 62.520 de masini, potrivit datelor anuntate, luni, de asociatia constructorilor francezi de automobile, CCFA, potrivit Mediafax.
Un declin mai mare decat Dacia a avut doar marca japoneza Daihatsu, a grupului nipon Toyota, de 82%, de la 616 la 109 masini.

Cota Dacia pe piata franceza a coborat de la 4,92% in ianuarie-septembrie anul trecut la 3,76%.

In luna septembrie, inmatricularile Dacia au crescut cu 6,3%, de la 4.970 unitati la 5.280 unitati, iar cota de piata a marcii a avansat de la 2,92% la 3,15%.

Inmatricularile pe ansamblul pietei franceze au coborat cu 1,4% in septembrie, de la 169.944 anul trecut la 167.631 de autovehicule.

Modelul Duster ocupa locul al zecelea intr-un top al celor mai bine vandute autovehicule in primele noua luni, cu 36.980 de unitati (cota de piata de 2,2%).

Topul este dominat de constructorii francezi Renault si Peugeot Citroen. Singurul model strain prezent in top 10 este Volkswagen Polo, pe pozitia a noua.

Dacia Sandero pcupa locul 20, cu 18.650 de autovehicule (cota de piata de 1,1%), iar Dacia Logan se situeaza pe pozitia 56, cu 6.890 de masini (cota de piata de 0,4%).

Grupul Renault, proprietarul Dacia, a consemnat un declin de 9,5% in primele noua luni, la 406.849 de masini. Marca Renault a scazut cu 6,4% in intervalul respectiv, la 344.326 de masini.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri