AAA New Kopel: Tranzactiile cu masini rulate vor creste in ultimul trimestru

AAA New Kopel, una dintre cele mai mari companii din domeniul vanzarilor de automobile second hand din Romania, parte a New Kopel Group, se asteapta ca volumul tranzactiilor cu automobile second hand sa creasca in ultima parte a anului.

Companiile mici, cu flote de 5-10 unitati, incep reinnoirea parcurilor auto, fiind principala sursa de crestere a pietei auto de vehicule rulate cat si noi.

„Se observa o crestere in randul companiilor de talie mica de pe plan local care urmeaza exemplul multinationalelor si care au constatat ca este mult mai rentabil sa utilizeze flote auto prin leasing operational, si decid sa renunte la propriile automobile care au ajuns la finalul contractelor de leasing financiar. Astfel, chiar si companii mici, cu flote de 5-10 automobile, decid sa aleaga acest sistem. Multe companii au inceput sa externalizeze acest proces de trade-in din cauza lipsei de experienta si cunostinte necesare vanzarilor de automobile rulate”, a declarat Dudy Perry, CEO New Kopel Group.

Compania se asteapta ca pana la inceputul anului viitor 20% din masinile rulate pe care le are la vanzare sa provina de la companii de marime mica si medie.

AAA New Kopel este divizia New Kopel Group care comercializeaza autovehiculele rulate preluate de la clientii de flote ai diviziei de leasing operational - Sixt New Kopel, cat si automobile provenite de la divizia Sixt Rent a Car.

Pana la finalul anului, AAA New Kopel estimeaza vanzari de peste 1.200 de unitati, volum ce depaseste rezultatul inregistrat in cursul anului trecut.

Varsta medie a autovehiculelor din oferta AAA New Kopel este de trei ani, in timp ce pretul mediu pe unitate ajunge la valoarea de 6.000 de euro.

AAA New Kopel face parte din New Kopel Group, care a raportat pentru 2010 o cifra de afaceri de 25 milioane euro, in crestere cu 78% fata de anul 2009. Pentru anul 2011 grupul estimeaza un business care va depasi 30 milioane euro.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri