Mazda Motor Corporation, in colaborare cu Sumitomo Metal Industries Ltd. si Aisin Takaoka Co. Ltd., este primul producator auto care a dezvoltat componente auto folosind otel cu limita inalta de elasticitate cu rezistenta la rupere de 1.800 Mpa.
Acest otel, foarte rezistent, va fi utilizat pentru prima data pentru noul crossover Mazda CX-5, ce va fi lansat pe plan mondial la inceputul anului 2012.

Mazda foloseste otelul pentru a fabrica barele metalice de protectie, ce sunt montate in spoilerul frontal si cel din spate, care protejeaza in cazul unei coliziuni. Barele de protectie sunt cu 20% mai dure si cu 4,8 kg mai usoare fata de versiunea anterioara.

Noua arhitectura a caroseriei a fost dezvoltata ca parte a programului tehnologiilor SKYACTIV si incorporeaza o noua structura de abosorbtie a energiei si de utilizare extinsa a otelului cu limita inalta de elasticitate pentru reducerea greutatii.

SUV-ul crossover compact Mazda CX-5 a fost prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri