Mazda Motor Corporation, in colaborare cu Sumitomo Metal Industries Ltd. si Aisin Takaoka Co. Ltd., este primul producator auto care a dezvoltat componente auto folosind otel cu limita inalta de elasticitate cu rezistenta la rupere de 1.800 Mpa.
Acest otel, foarte rezistent, va fi utilizat pentru prima data pentru noul crossover Mazda CX-5, ce va fi lansat pe plan mondial la inceputul anului 2012.

Mazda foloseste otelul pentru a fabrica barele metalice de protectie, ce sunt montate in spoilerul frontal si cel din spate, care protejeaza in cazul unei coliziuni. Barele de protectie sunt cu 20% mai dure si cu 4,8 kg mai usoare fata de versiunea anterioara.

Noua arhitectura a caroseriei a fost dezvoltata ca parte a programului tehnologiilor SKYACTIV si incorporeaza o noua structura de abosorbtie a energiei si de utilizare extinsa a otelului cu limita inalta de elasticitate pentru reducerea greutatii.

SUV-ul crossover compact Mazda CX-5 a fost prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri