Constructorul de automobile japonez Toyota a anuntat ca este constrans sa isi suspende productia timp de o saptamana (10-15 octombrie) in trei uzine din Thailanda din cauza inundatiilor care perturba lantul de aprovizionare.

Instalatia de asamblare a Toyota nu a suferit pagube directe, dar unii furnizori sunt in incapacitatea de a-i livra piesele cerute pentru fabricarea de vehicule, a explicat grupul intr-un comunicat, transmite Mediafax.

"Nu putem spune inca in ce masura va fi afectata productia de intreruperea lanturilor deoarece nu stim cat timp va dura acest lucru", a precizat o purtatoare de cuvant a companiei Toyota la Tokyo.

Grupul a declarat ca o decizie privind redemararea asamblarii incepand cu 17 octombrie va fi luata in functie de o analiza atenta a evolutiei situatiei.

"Capacitatea de productie anuala in trei uzine se ridica in total la 650.000 de unitati, iar in 2010 au fost realizate 630.000 de unitati", a detaliat purtatoarea de cuvant.

Thailanda este afectata in prezent de cele mai grave inundatii din ultimele decenii.

La nord de Bangkok, unele zone se afla la un metru sub apa, iar un important parc industrial care adaposteste fabricantul de automobile japonez Honda a fost inundat.

Aceasta noua problema intervine in timp ce Toyota tocmai si-a recuperat ritmul productiei normale in toate uzinele din lume, la sase luni de la o incetinire substantiala din cauza repercusiunilor cutremurului urmat de tsunami din 11 martie din Japonia.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri