Structura Logan-ului s-a dovedit a fi puternica, masina primind trei stele la testele de siguranta pentru adulti. Senzorii din interiorul pieptului manechinului de testarea au suportat o presiune mare la impactul frontal. De asemenea, o astfel de presiune s-a inregistrat si la impactul lateral. Rata inregistrata pentru protectia copiilor in scaunule pasgeriolor a fost foarte buna. Insa, la polul opus, Logan-ul a primit o rata scazuta la protectia pietonilor.

Impactul frontal

Celula de protectie din jurul pasagerilor si airbagurile pentru pilot si pasagerul din dreapta s-au comportat foarte bine, insa senzorii montati pe maechine, in special cel din dreapta au inregistrat leziuni in zona pieptului. Chiar daca membrele inferiare au suferit leziuni usoare, dispunerea nepotrivita a ambreajului si a pedalei de franare ar putea compromite serios securitatea picioarelor.

S-a descoperit ca pedala de frana a ramas blocata dupa impact, punanad inca o data in pericol picioarele soferului. De asemenea a existat riscul unor leziuni ale genunchilor din cauza volanului si suportului in care este montat.

Impactul lateral

Chiar daca senzorii de la nivelul pieptului au inregistrat un impact puternic, totusi zonele abdominala si pelviana au fost protejate. Insa, din cauza faptului ca forta s-a propagat nerealistic de-a lungul coloanei vertebrale a manechinului, reducand astfel din impactul inregistrat la nivelul pieptului, punctele obtinute la acest capitol nu au fost luate in considerare.

Protectia copiilor

Vehiculul are un buton special pentru airbag-ul pasagerilor. Statutul acestuia nu se poate modifica in timp ce masina este in mers, iar daca se incearca totusi modificarea statutului, se aprinde un beculet de instiintare. S-a recomandat un corset Britax Romer pentru fata si un corset Baby SafePlus pentru partea dorsala. Ambii copii au fost protejati la impactul lateral, insa la cel frontal s-a inregistrat o presiune la nivelul gatului si a pieptului la copii de trei ani.

Protectia pietonilor

Capota a oferit o oarecare atenuare a impactului acolo unde s-ar putea lovi cu capul un adult si o protectie limitata in cazul unui copil. Cat despre aripi, bara frontala si spoiler, ele nu au oferit nici o protectie.