Profitul net al grupului german Daimer a scazut cu 16% in trimestrul al treilea, la 1,36 miliarde de euro, in conditiile in care problemele economice au afectat vanzarile diviziei de automobile de lux Mercedes-Benz in Europa Occidentala, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Vanzarile grupului au urcat totusi cu 5%, la 26,4 miliarde de euro.

Profitul EBIT (inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor) a coborat cu 19%, la 1,97 miliarde de euro si a fost sub asteptarile analistilor, de 2,21 miliarde de euro.

Vanzarile de automobile au incetinit in Europa, singura piata in crestere, in septembrie, fiind cea din Germania.

In plus, in trimestrul al treilea a avut loc o temperare la un nivel moderat a cresterii din China.

"In Europa Occidentala nu exista indicii legate de vreo crestere semnificativa a vanzarilor, iar pe ansamblul acestui an grupul se asteapta la o scadere usoara", se arata intr-un comunicat al Daimler.

Divizia de automobile Mercedes-Benz Cars a inregistrat in trimestrul al treilea vanzari in scadere cu 2% si stagnarea acestora in Germania. Profitul EBIT al diviziei a scazut cu 15%.

In primele noua luni, profitul net al Daimler crescut cu 20%, la 4,2 miliarde de euro, iar vanzarile au avansat cu 9%, la 77,5 miliarde de euro.
Profitul EBIT a urcat cu 15%, la 6,6 miliarde de euro.

Grupul francez PSA Peugeot Citroen a avertizat in aceasta saptamana ca profitul sau este afectat de presiunile asupra preturilor, intr-un mediu de afaceri dificil.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri