Incertitudinea privind noua taxa auto a condus la o scadere de 10% a nivelului mediu al preturilor automobilelor Dacia pe piata auto second hand din Romania, inregistrand in luna octombrie 2011 cea mai scazuta valoare din ultimul an, potrivit datelor furnizate de AutoIndex.
Nivelul mediu al preturilor automobilelor Dacia second hand din Romania a inregistrat in ultimul an o diminuare continua, ajungand in luna octombrie 2011 la 2.856 euro, cea mai scazuta valoare din ultimul an, raportat la valoarea de 3.157 euro inregistrata in octombrie 2010.

In cazul modelului Dacia Logan, nivelul mediu al preturilor a scazut de la 4.333 euro in luna octombrie a anului trecut, pana la 3.936 euro in luna octombrie a anului curent.

“Tinand cont de tergiversarile privind adoptarea noii taxe auto, aplicabila tuturor autovehiculelor aflate in Parcul Auto National, inclusiv autoturismelor inmatriculate inainte de anul 2007, se poate justifica influenta directa asupra marcii Dacia. Aceasta este cea mai tranzactionata si posibil cea mai afectata marca pe piata auto second hand din Romania, conform noului algoritm de calcul a taxei auto”, a declarat Bogdan Axinia, general manager Auto.ro.

Auto Index este primul indice al pietei de automobile rulate din Romania si calculeaza media ofertelor de pe Auto.ro din ultimele 7 zile.

Auto.ro a fost lansat din 2007 si face parte din portofoliul de branduri detinute de compania Netbridge Development.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri