In "noua economie" o mare parte din tranzactii se vor muta in mediul virtual, iar retelele sociale vor ajuta la o comunicare mai deschisa intre brandurile auto si clienti, potrivit companiei care se ocupa de activitatea de consultanta comerciala a constructorului roman de automobile Dacia, Renault Commercial Roumanie.
"«Noua economie» poate defini o alta etapa in practicile si relatiile economice, care trebuie sa se adapteze unor noi realitati si constrangeri sociale. In noua economie multe dintre tranzactii se muta in mediul virtual, ceea ce poate avea atat consecinte negative, cat si pozitive. Printre fatetele pozitive ale proliferarii internetului si ale asa-numitelor „media sociale” se numara o comunicare mai transparenta intre marci/producatori si clienti si accesul consumatorilor la informatii relevante, pe baza carora pot lua decizii in cunostinta de cauza", a precizat Liviu Bocsaru, directorul financiar al Renault Commercial Roumanie (RCR).

Managerul mai spune despre "«noua economie» ca nu mai este una a capitalismului salbatic, in care pentru societati primeaza strict profitul, ci una a companiilor «orientate social», care stiu sa realizeze profit in mod responsabil si care sunt constiente de implicatiile sociale ale activitatilor lor. Nu in ultimul rand, in noua economie este primordiala capacitatea de adaptare la schimbare".

In "noua economie", automobilele devin mai ecologice, iar constructorii auto impart platforme pentru a reduce costurile.

"«Noua economie» si-a pus deja amprenta asupra evolutiei pietei auto, care este in plina transformare. Daca ne referim la fabricatie, observam o tendinta generala a producatorilor de a colabora prin punerea in comun resurselor (platforme tehnologice), prin eficientizarea la maxim a proceselor si prin utilizarea unor componente comune sau similare. Modul in care este conceput automobilul cunoaste noi etape de dezvoltare odata cu proiectarea, gasirea, testarea si implementarea unor alternative pentru motorul termic. Ne aflam astfel in plina transformare a automobilului si a utilizarii sale, ceea ce face ca industria si cercetarea sa fie foarte intensa in aceasta perioada", a adaugat Bocsaru.

Wall-Street.ro, cel mai citit cotidian online de business din Romania, s-a relansat sub sloganul “Pentru o noua economie”. Traim intr-o economie in care totul este in schimbare. Este vorba despre noua economie. Provocarile trebuie innoite permanent!

Legat de repozitionarea wall-street.ro,reprezentantul RCR spune "ideea repozitionarii dovedeste un interes real fata de contextul actual in care ne aflam, care trebuie analizat si inteles. Ceea ce ne-am dori sa reflectati sunt evenimentele de interes in plan international, care ne influenteaza activitatea in plan local, studii si analize relevante desfasurate de organisme/institutii internationale, «experimente» de succes care ar putea fi o baza de exemple de bune practice si interviuri cu specialisti de renume, ale caror teorii sau ipoteze sunt utile orientarii in «noua economie»".
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri