Automobile Bavaria Group, cea mai mare retea de dealeri autorizati BMW din Romania, inaugureaza in februarie centrul din Otopeni, investitiile in extindere si reamenajare se ridica la 2,5 milioane euro.

Timp de sase luni, din iunie si pana la sfarsitul lunii noiembrie, showroom-ul a fost complet renovat si modernizat, iar din decembrie a fost deschis. Centrul situat pe Soseaua de Centura a fost infiintat in anul 1997.

Punctul de lucru din Otopeni are o suprafata totala de peste 2.200 metri patrati. Suprafata dedicata showroom-ului in care sunt expuse autoturismele BMW este de aproximativ 600 de metri patrati.

In ceea ce priveste partea de service, operatiunile de mecanica au alocata o suprafata de 588 de metri patrati, iar cele de tinichigerie – vopsitorie cumuleaza alti 1.000 de metri patrati.

Grupul de firme Automobile Bavaria, controlat de omul de afaceri Michael Schmidt, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 285 milioane euro, cu 42% mai mult fata de nivelul realizat in 2010.

Reteaua de dealeri a companiei acopera 75% din vanzarile BMW la nivel national, de 2.028 unitati in 2011.

Automobile Bavaria a fost infiintata la Brasov in anul 1994, cand a devenit si importator pe plan local al marcii BMW, iar in 2001 a preluat importul marcii Mini. In 2007, constructorul german de automobile si-a deschis reprezentanta in Bucuresti, preluand astfel activitatea de import pe piata din Romania a celor doua marci.

In total, reteaua de dealeri a companiei este formata din 14 reprezentante, noua in Romania si cinci in Germania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
BILANT. Amintirile lui Schmidt dupa 20 de ani de Automobile Bavaria