Mazda Motor Corporation a anuntat numele noii game pick-up ce va fi lansata la Salonul International Auto de la Bankok 2006, eveniment ce va avea loc intre 22 martie si 3 aprilie 2006.
"In acord cu nomenclatorul global Mazda, am numit aceasta noua gama pick-up "BT-50", o denumire globala ce va fi utilizata pe toate pietele" a declarat Malcolm Gough, Executive Officer si General Manager al Diviziei Internationale de Vanzari Mazda.

"Premiera globala de la Bankok a noii game pick-up Mazda BT-50 va oferi clientilor actuali si potentiali sansa de a fi primii care vor vedea camionul conceput in spiritul, ce caracterizeaza toate modelele Mazda, Zoom-Zoom."

"BT-50 se intemeiaza pe valorile traditionale Mazda" afirma Gough. "Aspectul agresiv, mai dominant , controlul pe sosea si noile motoare turbo diesel va propulsa acest model in fruntea acestei clase."

Noul pick-up Mazda ofera un amestec interesant de manevrabilitate, design rafinat si dinamism. Posesorii acestuia vor beneficia de comfortul si versatilitatea lui deoarece il vor putea folosi atat ca masina de oras cat si in circumstante ce-i solicita performantele specifice unui pick-up.

Zoom-Zoom este versiunea engleza pentru "Vrum-Vrum", la imitarea sunetului motorului unei masini, de catre un copil. Zoom-Zoom exprima fericirea de a trai liber, fara griji si prejudecati, asa cum traiesti doar in copilarie. Zoom-Zoom este bucuria miscarii si amintirea fiecaruia din timpurile in care ne doream o jucarie noua...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri