Cea de-a IX-a editie a Salonului auto brasovean, BRAAS 2006, si-a deschis, marti, portile, la International Trade Center din Brasov.
BRAAS 2006 reuneste un numar de 21 de firme, cu 25% mai multe decat anul trecut, dintre care 11 importatori, producatori si dealeri de autoturisme, vehicule utilitare si camioane, reprezentand 14 marci de renume, cinci societati de leasing, la care se adauga furnizori de accesorii auto si produse conexe, toate acestea adunand impreuna peste 100 de marci de produse prezentate, transmite Rompres.

Organizatorii editiei din acest an a salonului au pregatit o serie de surprize pentru vizitatori. Astfel, Euro-Motor Brasov prezinta in premiera absoluta in Romania Clio III, masina anului 2006 in Europa, a carei lansare oficiala va avea loc pe 23 martie. Tot in premiera sunt prezentate noul Megan Sedan cu 6 motorizari si 3 niveluri de echipare, si Nissan Micra Cabriolet, fabricat in Europa, disponibil cu doua motorizari.

De asemenea, ASV Auto Brasov prezinta doua noi versiuni Logan dotate cu ABS, Logan Laureate 1,4 MPI si Logan Ambition 1,5 DCI, si accesorii cum ar fi: port schi magnetic, deflectoare de aer pentru usile fata si spate, radar de recul, satelit de comanda radio RM-X4S.

O aparitie inedita la salonul auto este noul Chevrolet Avero, model proiectat in special pentru familiile cu copii, precum si Chevrolet Captiva.

Pe perioada de desfasurare a Salonului auto brasovean, 21-26 martie, Italtruck Center Brasov va avea preturi promotionale la autoutilitarele din gama Daily, iar Victoria Global Brasov acorda clientilor, in aceeasi perioada, discount la achizitia modelelor Astra pe benzina si Astra turbo-diesel Common Rail.

Salonul BRAAS 2006 poate fi vizitat pana sambata, intre orele 10,00-20,00, iar duminica intre orele 10,00-16,00.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri