Producatorul german de automobile BMW anticipeaza o crestere de 5%-7% a vanzarilor sale de automobile, pe termen lung, a declarat, joi, directorul executiv al companiei, Helmut Panke, citat de Reuters. Panke a spus insa ca avansul de 14% consemnat de vanzarile BMW in primele doua luni nu poate fi mentinut pe ansamblul anului, comparatiile cu anul trecut urmand sa fie dificile din cauza lansarii, in 2005, a unei versiuni imbunatatite a automobilelor Seria 3.

Directorul executiv, Stefan Krause, a declarat la randul sau ca BMW se va concentra pe utilizarea capitalului in exces pentru a finanta dezvoltarea interna, in special pe segmentul automobilelor premium. "Prioritatea ramane folosirea fondurilor pentru dezvoltare", a spus Krause, referindu-se la strategia investitionala a grupului. BMW, cel mai mare constructor de automobile de lux, previzioneaza castiguri record pentru anul 2006, pe fondul diminuarii costurilor materiilor prime utilizate, a cursului de schimb valutar favorabil si a veniturilor obtinute in urma vanzarii de actiuni Rolls Royce.

"Tinta noastra este obtinerea unui profit de 4 miliarde euro inainte de plata impozitelor, la nivelul intregului grup", a declarat, miercuri, Panke. Titlurile BMW erau cotate in crestere cu 2,5%, la 43,75 de euro pe unitate, in cursul sedintei de tranzactionare din dimineata zilei de joi, continuand avansul consemnat miercuri, dupa anuntarea previziunilor companiei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri