Abandonarea modelului ForFour va lasa Smart cu un singur model, popularul ForTwo si va asigura "o mai mare stabilitate a brandului Smart", sustine compania germana.
Astfel se va sigura profitabilitatea Smart, incepind din 2007, o noua versiune a modelului Smart ForTwo urmand sa fie lansata in acelasi an.
DaimlerChrysler intentioneaza integrarea completa a marcii Smart in compania Mercedes astfel incat produsul ForTwo sa fie o parte importanta a portofoliului de produse a companiei.
Compania nu a precizat insa ce se va intampla cu angajatii de la fabrica din Born /Olanda/, acolo unde se fabrica modelul ForFour. Circa 300 de angajati vor fi disponibilizati la fabrica Smart din apropiere de Stuttgart /Germania/.
DaimlerChrysler a angajat compania Goldman Sachs Group Inc. pentru a examina posibilitatea vanzarii Smart, care merge pe pierdere din 1998, dar nu s-au gasit ofertanti.
Din ultimele date, vanzarile de masini Smart s-au redus de la 152.100 de masini in 2004 la 124.500 de masini in 2005. Smart a oprit deja in 2005 productia modelului cu doua locuri Smart Roadster.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: