Berlina de clasa medie a francezilor de la CitroŰn nu face parte din noutatile pietei, dar dupa faceliftul de acum un an si ceva modelul ramane o optiune interesanta in segmentul sau, cu preturi mult mai atractive decat oricare competitor.
Cu ani in urma, daca spuneai CitroŰn spuneai suspensie hidraulica, iar fanii acestei marci aveau in primul rand o afinitate catre acest tip de suspensie, nu doar practica, dar si spectaculoasa. In timp, firma franceza a renuntat sa mai echipeze modelele sale cu aceasta mica bijuterie a tehnicii, motivele fiind diverse. Un singur model mai pastreaza traditia si reuseste sa-si incante suporterii: CitroŰn C5. Suspensia este si unul dintre atuurile modelului.

Adaptabilitatea sistemului Hydractiv la diferite tipuri de drum, precum si posibilitatea de a cobori sau ridica masina pentru a parcurge drumuri desfundate ori a facilita incarcarea ii fac pe posesorii de C5 sa simta ca traiesc in secolul 21. Impreuna cu motorul puternic si economic, 2.0 litri HDI, rezulta o combinatie placuta, confortabila, care poate transforma o calatorie lunga si obositoare intr-una sportiva si, in acelasi timp, comoda.

Designul lui C5 a starnit controverse inca de la aparitie. Chiar si cu modificarile aduse de facelift au existat comentatori care au criticat monotonia liniilor, in timp ce, de cealalta parte, tabara adversa a sustinut eleganta si rafinamentul limuzinei. Ca intotdeauna, adevarul se afla undeva la mijloc, C5 nefiind in niciun caz o masina lipsita de atractie sau demodata. Interiorul este suficient de elevat incat sa satisfaca clientii clasei medii, insa nici nu straluceste cu elemente originale (precum C4) sau materiale de top (asa cum se intampla la modele concurente). Pe ansamblu, confortul nu lipseste, plansa de bord, chiar daca putin conservatoare, este ergonomica, iar tehnologia tine pasul cu tendintele: ASR, EBD, ESP, senzori de parcare fata-spate, computer de bord, tempomat, climatronic etc.

Motorul, rezultat stralucitor al cooperarii dintre PSA Peugeot CitroŰn si Ford, face parte din gama HDI/ Duratorque, are 16 V si genereaza 138 CP, respectiv un cuplu de 320 Nm, la 2.000 de rotatii pe minut. Tradus in limba romana, inseamna o viteza de reactie buna, o suplete pentru turatii medii aproape perfecta pentru o limuzina, o viteza maxima de 205 km/h si un consum mediu de 6 litri/100 km, performante ce demonstreaza ca C5 ramane o optiune pentru amatorii de berline medii. Pretul modelului testat este de 16.983 de euro CIP, standard, valoarea optionalelor (vopsea metalizata, tapiterie velur, proiectoare ceata, geamuri laminate, senzor ploaie, senzor lumina, geamuri electrice spate, radio CD) fiind de 425 de euro.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Auto »



Setari Cookie-uri