Noul Audi Q7 dovedeste ca este un produs care va fi vandut foarte bine. Chiar daca a fost lansat abia la inceputul lunii martie a acestui an, peste 16.000 de clieni au facut deja comenzi ferme pentru noua creaie de la Ingolstadt. Q7 va fi lansat pe principalele piee europene la finalul lunii martie, dupa care vor urma SUA si China in iunie, iar pe alte piee importante in cea de-a doua jumatate a acestui an.

"Liniile de productie sunt ocupate", a declarat Dr. Jochem Heizmann, membru al Consiliului Director Audi, responsabil pentru producie. Obiectivul este de a creste producia de la 200 de unitati pe zi, in prezent, la 300 de masini, la inceputul verii. Heizmann: "Vom depune toate eforturile pentru a satisface cerintele clientilor nostri. Masurile organizationale deja introduse - lucrul pe perioada sarbatorilor sau in trei schimburi - ne vor permite sa ne atingem telul propus". In viitor, nivelul productiei anuale va varia intre 50.000 si 70.000 vehicule.

Construit la Bratislava, sub controlul Audi, Q7 - SUV (Sports Utility Vehicle) din generatia a treia - stabileste noi standarde la capitolele design, performane, confort, lux si siguranta. Producia noului Audi Q7 este o veritabila afacere complexa.

Intrucat asamblarea finala a modelului din segmentul SUV are loc la fabrica ultramoderna din capitala Slovaciei, uzinele Audi din Germania - Ingolstadt si Neckarsulm - furnizeaza toate elementele de baza ale caroseriei, precum si un mare numar de componente. Grupurile motoare pentru Q7 sunt fabricate la locaia Audi din Ungaria, Gyr. Aproape 3.000 de muncitori sunt implicati in productia modelului Q7 la fabrica din Slovacia. Investitia totala facuta in facilitaile de producie a vehiculului se ridica la cateva sute de milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri