Vanzarile de noi modele au crescut in luna martie in Italia si Spania insa au scazut in Franta. Fabricantul italian Fiat si cel german, Volkswagen au inregistrat cresteri in vanzari multumita noilor modele. Vanzarile de modele noi in Italia, cel de-a treia piata europeana ca marime a inregistrat o crestere de 8.6% cu 250.000 de vehicule mai mult decat in perioada anterioara.

Vanzarile Fiat au acaparat 18.2% din aceasta piata. Vanzarile Volkswagen in Italia au castigat cinci procente. In Franta CCFA a declarat ca in luna martie vanzarile au scazut cu 2.5 ptocente la 197.458 unitati. Scadere vanzarilor pentru ce-a de-a patra piata europeana ca marime a fost de 6.7% daca calculam dupa acelasi numar de zile de lucru.

Pastele a fost anul trecut in luna martie iar anul acesta in luna aprilie. Vanzarile grupului Renault au scazut cu 13.3% in timp ce vanzarile PSA Peugeot Citroen au crescut cu 0.7%. Vanzarile Renault sunt afectate de lipsa de modele noi de la lansarea Renault Clio III in luna octombrie.

Piata auto din Franta a intrat in declin in 2002 din cauza unei economii instabile si a lipsei de incredere din partea consumatorilor. Vanzarile Fiat au crescut cu 7.4 procente in timp ce grupul Volkswagen a inregistrat o crestere de 3 procente ajungand la 20.896 unitati.

Piata spaniola a inregistrat un record in luna martie, vanzarile crescand cu 83 procente la 161.906 unitati. Cresterea totala pentru primele luni ale anului a fost de 2.5 procente.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri