SEAT isi largeste gama cu un nou segment de modele

Intensificarea activitatii comerciale focalizata pe imbunatatirea imaginii marcii si renumelui,in special pe pietele de export, este una dintre prioritatile SEAT. Strategia de dezvoltare a marcii prevede adaugarea la gama curenta de produse a noi segmente astfel incat sa se obtina o crestere a competitivitatii si profitabilitatii.
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri