Vanzarile BMW Group in Romania au crescut, in primul trimestru al anului 2006, cu 46,5 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, comercializandu-se 332 unitati fata de 259 unitati in 2005, informeaza un comunicat emis miercuri de companie.
Structura vanzarilor pe marci arata ca automobilele BMW au inregistrat o crestere de 26,3 la suta, fiind vandute 312 automobile fata de 247 in anul 2004. in ceea ce priveste marca MINI, cresterea inregistrata este de 66,7 la suta, reprezentand 20 unitati comercializate fata de 12 unitati in 2005. Motocicletele BMW au inregistrat o crestere de 40 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, comercializandu-se sapte unitati fata de cinci unitati in anul 2005.

Seria 5 ramane vedeta

Cea mai spectaculoasa crestere in Romania, de 76 la suta, a fost intregistrata de BMW Seria 5, urmat de BMW Seria 3 cu 64 la suta, iar cel mai bine vandut model, BMW X3, a inregistrat tot un trend ascendent, crescand cu 29 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In luna martie 2006, compania BMW a vandut cel mai mare numar de masini din istoria companiei. Comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, vanzarile la BMW, MINI si Rolls Royce au crescut cu 13,5 la suta ajungand la 144.316 unitati fata de 127.118 in anul 2005.

In primele trei luni din 2006, numarul livrarilor efectuate de BMW Group au crescut cu 13,9 la suta ceea ce reprezinta un nou record trimestrial: 332.923 masini fata de 292.236 unitati anul trecut. SUA si Germania sunt pietele care au inregistrat cele mai mari vanzari. In SUA, vanzarile in primele trei luni au crescut cu 10,8 la suta la 72.588 unitati comparativ cu 65.536 unitati anul trecut.

In Germania, vanzarile au ajuns la un volum de 72.555 unitati, iar cresterea inregistrata a fost de 10,5 la suta. Marea Britanie este pe locul trei ca volum al vanzarilor, cu 40.038 masini livrate clientilor fata de 39.660 unitati in 2005. intr-o comparatie regionala, BMW Group a inregistrat cea mai mare dezvoltare in China unde volumul vanzarilor a crescut cu 64,1 la suta, comercializandu-se 9.926 automobile fata de 6.050 in 2005.

In primul trimestru din 2006, vanzarile marcii BMW au crescut cu 18,3 la suta, comercializandu-se 283.297 masini. La acest succes a contribuit intreaga gama de modele si in special, BMW Seria 3 care a fost desemnata "Masina Anului 2006 in lume", BMW Seria 5 si BMW Seria 7.

Seria 3 - in crestere

Pentru Seria 3, vanzarile din primul trimestru au crescut cu 54,2 la suta ajungand la 122.691 masini fata de 79.542 unitati in aceeasi perioada. Astfel, putem concluziona ca 43 la suta din cresterea inregistrata de marca BMW a fost determinata de volumul mare al vanzarilor BMW Seria 3. Locul al doilea este ocupat de BMW Seria 5 cu 57.837 masini comercializate fata de 54.245 unitati in anul 2005. Vanzarile BMW Seriei 7 au ajuns la 11.727 unitati fata de 8.025 in 2005, inregistrandu-se astfel o crestere de 46,1 la suta.

Vanzarile la MINI continua sa fie determinate de capacitatea de productie. Datorita conditiilor necesare pentru extinderea capacitatii de productie anuale la 240.000 unitati, productia fabricii din Oxford, Marea Britanie a fost intrerupta din luna decembrie 2005 pana in ianuarie 2006, ceea ce a determinat ca vanzarile din luna martie sa se situeze la 21.760 unitati.

In primele trei luni, modelul MINI One a fost ales de 15.147 de clienti inregistrandu-se o crestere de 30 la suta, iar modelul MINI Cooper a fost livrat catre 20.155 clienti, atingandu-se o crestere de 41 la suta. Daca se face o statistica unul din trei cumparatori de MINI va alege varianta decapotabila MINI Cooper S.

Rolls Royce a livrat 47 de Phantom doar in luna martie 2006, iar in primul trimestru s-au vandut 107 masini.

Datorita conditiilor meteorologice, lansarea noilor modele de motociclete a fost amanata pentru luna mai. Vanzarile inregistrate de motociclete au fost de 9.725 unitati in luna martie si de 19.051 in primul trimestru.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri