Primele imagini ale noului Volvo S60 au fost prezentate zilele trecute. Cu aceasta ocazie va prezentam principalele noi trasaturi ale acestui automobil. VOlvo S60 este imbunatatit in continuare iar accentul se pune pe sublinierea trasaturilor de sedan. "Dorim sa realizam un S60 mai sportiv in toate privintele", sustine Gerry Keaney Vice-presedinte MArketing.

In ceea ce roiveste design-ul, spoilerul frontal (este optional) a capatat un nou design pentru a sublinia spatele. Noul model din 2007 primeste de asemenea o noul grila cu un logo Volvo mai mare si mai evidentiat. Oglinzile frontale evidentiaza acum semnalizatoare integrate. In acelasi timp a fost introdus si un nou indicator: daca apesi usor pe levierul semnalizatorului, indicatorul se va aprinde doar de 3 ori.

Au fost adaugate trei noi culori pentru exterior:Electric Silver, Orinoco Blue si Maple Red si 3 noi tipuri de jante de aluminiu: Nodus (7x16 inches), Tucana (7.5x17 inches) si Eudora (8x18 inches), toate pentru a avea de unde alege.

Interior mai sportiv cu huse metalizate si tapiterie din piele
Interiorul sa dorit mai dinamic introducandu-se in acest scop si o noua nouanta in paleta de culori - Grid Aluminium. Nuantele noi sunt optionale si au fost introduse mai ales pentru a crea o senzatie de tridimensional. De asemenea o noutate este volanul din piele perforata, in 3 spite. Optionale sunt si busola incorporata si instrumentarul de bord, introduse de curand la noul S80, initial ele fiind optionale doar pentru cel mai sportiv model Volvo, S60 R.

Noul S60 poate fi dotat si cu faruri care functioneaza pe principiul Active Bi-Xenon.

Cu aceste imbunatatiri Volvo Cars isi propune sa condimenteze look-ul S60, sa-l improspateze pana la lansarea viitoarei generatii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri