Renault doreste sa mareasca capacitatea de productie din Rusia, fie prin extinderea fabricii existente din Moscova, fie folosind viitoarea fabrica Nissan din Sankt-Petersburg
Renault "se gandeste serios" sa dubleze productia de Logan pana la 120,000 de unitati pe an pana in 2010, sustine un purtator de cuvant. Renault ar prefera sa mareasca fabrica din Avtoframos, unde detine 76% din actiuni, insa aceasta nu este o certitudine.

Ca optiune de rezerva, Renault este dispus sa ia in considerare si alte posibilitati, inclusiv sa foloseasca o fabrica ruseasca pe care partenerul sau prin alianta, Nissan, planuieste sa o construiasca in 2009. De asemenea exista posibilitatea ca Renault sa-si construiasca propria fabrica. Renault nu poate construi destule automobile Logan. Perioada de asteptare pentru o masina este de 3 luni.

"Marimea vanzarilor noastre de anul acesta depinde de rapiditatea cu care vom reusi sa marim capacitatea de productie" sustine directorul Renault Rusia Michel Jalinier.

Renault deja angajeaza personal pentru un al 3-lea schimb care va incepe activitatea in luna iulie la Avtoframos. Logan se vinde in vestul si estul Europei sub brand-ul Dacia, insa in Rusia sub Renault.

Investitiile Renault au incurajat si alte investitii din domeniul auto. Numai in ultimele 6 zile Nissan, Vw, General Motors, Toyota si Kia au anuntat ca intentioneaza sa construiasca fabrici in Rusia. Presedintele Ford Rusia sustine ca Rusia are un potential foarte, foarte mare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri