Volkswagen, cel mai mare constructor auto din Europa, va aloca in urmatorii trei ani 50,2 miliarde euro pentru divizia producatoare de autovehicule, adoptand un plan de investitii mai scurt fata de durata obisnuita de cinci ani, din cauza incertitudinii generate de criza din zona euro.
Astfel, criza complica orice tentativa de planificare pe termen lung, noteaza Bloomberg, citat de Mediafax.

Consiliul de supraveghere al grupului german a aprobat vineri finantarea programului, care vizeaza investitii in fabrici, autovehicule, cercetare si dezvoltare, se arata intr-un comunicat al Volkswagen.

Companiile mixte in care este implicat Volkswagen in China vor derula in perioada 2013-2015 investitii suplimentare de 9,8 miliarde euro.

Volkswagen a preluat in acest an Porsche si Ducati, completand un catalog de 12 branduri care acopera toate segmentele industriei auto. In primele 10 luni ale acestui an, compania a reusit sa compenseze scaderea de 0,6% a volumului vanzarilor din Europa printr-o crestere de 20% in China.

Grupul german prezinta de obicei cate un nou plan de investitii pentru fiecare 5 ani, insa criza de pe piata auto europeana a impiedicat efectuarea unor previziuni adecvate, astfel ca programul anuntat vineri are o durata de numai trei ani.

Actiunile Volkswagen s-au depreciat vineri la Frankfurt cu pana la 0,9%, insa afiseaza o crestere de peste 39% pe ansamblul acestui an, cu o capitalizare de 71,6 miliarde euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri