Toyota a lansat in Romania modelul Prius Plug-in Hybrid la un pret de 43.900 euro cu TVA, fiind cel mai scump hibrid din gama sa.
Modelul are emisii de 49 g CO2/km si o autonomie in modul 100% electric (EV) de 25 km pentru o viteza de maxim 85 km/h si autonomie totala de 1.200 km. In 90 de minute, masina poate fi reincarcata complet la o priza conventionala.

Dupa epuizarea autonomiei EV, sistemul HSD va continua sa asigure un consum de combustibil de 3,7 l/100 km si un nivel de emisii de CO2 de numai 85 g/km.

Masa modelului Prius Plug-in Hybrid este de 1.425 kg, cu 55 kg mai mult decat la modelul Prius standard, masa noului acumulator cu ioni de litiu a fost redusa la 80 kg, cu 38 kg mai mare decat la acumulatorul hibrid nichel-metal al modelului Prius standard.

Noul model poate transporta 5 persoane, iar capacitatea portbagajului este de 443 de litri cu scaunele din spate nerabatate, cu doar 2 litri mai putin decat la modelul Prius standard. Cu bancheta spate rabatata fractionat 60:40, astfel incat sa se obtina o podea plata pentru spatiul de incarcare, capacitatea totala a portbagajului ajunge la 1.120 litri.

Grupul motopropulsor pentru Hybrid Synergy Drive (HSD) genereaza o putere totala a sistemului de 136 DIN CP, permite un consum de combustibil de 2,1 l/100 km in ciclul combinat pentru omologare europeana si un nivel al emisiilor de CO2 de 49 g/km.

Toyota Romania a instalat in fata showroom-ului din Pipera si o statie electrica de incarcare ENEL.

Vanzarile de masini hibride Toyota au depasit anul acesta 60 de unitati. Modelul Prius a fost vandut in 16 exemplare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri