Unul din cele mai moderne motoare din categoria celor cu opt cilindri este acum disponibil i la gamele Audi A6 i Audi A8. Propulsorul 4.2 FSI, foarte apropiat de versiunea V8 de mare turaie aflat pe modelul Audi RS 4, dezvolt o putere considerabil mai mare dect cei 335 CP ai predecesorului. Cu ajutorul injeciei directe de benzin, motorul genereaz acum 350 CP. n acelai timp, consumul de combustibil a sczut cu aproape 10 procente. Puterea considerabil a propulsorului cu opt cilindri este transferat printr-o cutie de viteze Tiptronic cu ase trepte i printr-o transmisie integral permanent quattro.

Noul motor este disponibil pe generaia 2007 a ntregii game Audi A6, precum i pe versiunea standard, respectiv cea cu ampatament lung ale modelului Audi A8.

Versiunea A6 3.0 TDI quattro va beneficia de mai mult putere - n viitor, la fel ca i la Audi A8, propulsorul va genera 233 CP, fa de 225 CP ai generaiei anterioare.

Acum, ambele game vor fi echipate cu senzaionalul sistem de parcare Audi, care ajut oferul prin intermediul unei camere video cu raz mare de aciune. Imaginile nedistorsionate conin linii de ghidare care indic direcia pe care trebuie s-o urmeze vehiculul i distana pn la obstacole, toate acestea pe baza unui unghi de virare. Sistemul a fost probat deja pe modelul Audi Q7 i a primit o sumedenie de aprecieri din partea presei la lansare.

Cel aflat la volanul modelului Audi A8 beneficiaz acum de un monitor central cu diagonala de 12,5 centimetri chiar i n dotarea standard, fa de ecranul de 7,5 centimetri cum era la versiunea anterioar. oferul are avantajul afirii informaiilor de navigaie, de consum i de distan pe un ecran mai mare. n paralel sunt afiate i alte informaii pe ecranul color.

Pasagerii aflai pe bancheta generaiei 2007 a versiunilor Audi A8 i A8L vor beneficia de sistemul "Rear Seat Entertainment plus" creat de quattro GmbH, prin care au posibilitatea de a se uita la televizor prin monitoarele aflate n tetierele scaunelor fa. Sistemul este operaional prin telecomand.