Producatorul celei mai ieftine masini din lume, TATA Nano, vrea sa intre pe piata europeana si, asa cum au facut si japonezii sau coreenii, de la Toyota sau Hyundai, de exemplu, sa scape de taxele de import, prin deschiderea unei fabrici, informeaza Antena 1.
Conform Autoweek.nl, TATA ar lua in calcul o investitie de circa un miliard de euro la Jucu, micuta localitate de langa Cluj pusa pe harta industriei din Uniunea Europeana de avantul si decaderea Nokia.

La inceputul anului trecut, Consiliul Judetean (CJ) Cluj anunta ca negociaza cu reprezentantii constructorului auto indian Tata Motors realizarea unei investitii in Parcul Industrial Tetarom 3 din comuna Jucu.

"CJ Cluj este in discutii si negocieri cu reprezentantii Tata Motors pentru deschiderea unei investitii. Aceste discutii vor continua in perioada urmatoare. Reprezentantii companiei au vizitat deja amplasamentul Parcului Industrial Tetarom 3. Nu pot oferi informatii privind valoarea investitiei sau numarul locurilor de munca preconizate", declara atunci presedintele Consiliului Judetean Cluj, Alin Tise.

Finlandezii de la Nokia au pus piciorul in 2007 la Jucu, au semnat un memorandum de asociere in participatiune cu autoritatile, au primit cu titlu gratuit 90 din cele 159 de hectare ale Parcului Industrial Tetarom III si au investit circa 60 milioane de euro pentru ridicarea uneia dintre cele mai mari fabrici de telefoane mobile din Europa.

Citeste articolul complet pe A1.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri