Fiat ia in calcul lansarea unui brand low-cost care sa rivalizeze cu Dacia, spune CEO-ul companiei Sergio Marchionne, potrivit Automotive News.
Daca va fi aprobat, masinile vor fi construite in afara Europei pentru a reduce costurile de fabricatie.

"Ne intrebam daca exista loc pentru un brand low-cost, precum Dacia, in lumea Fiat", a declarat Marchionne la Torino.

Fiat dispune de capacitate de productie la fabricile din Italia, insa nu ar putea face profit daca ar construi un model low-cost aici si l-ar comercializa in Europa cu 7.450 de euro, considera Marchionne.

El a mai spus ca Fiat analizeaza in prezent capacitatea de productie din afara Europei pentru a vedea daca un brand low-cost este viabil.

Fiat s-a gandit la un brand low-cost in ultimii cinci ani, dar nu a mers mai departe pentru ca directorii au fost ingrijorati ca planul de afaceri ar putea sa nu fie profitabil.

Printre numele luate in considerare pentru marca low-cost este Innocenti, un brand italian cumparat de Fiat in 1990. Innocenti a lansat in 1974 modelul Mini, desenat de Bertone, pe platforma lui Morris Mini.

Alte optiuni pentru numele noului brand low-cost ar fi o combinatie de litere cu cifre.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri