"Ne intrebam daca exista loc pentru un brand low-cost, precum Dacia, in lumea Fiat", a declarat Marchionne la Torino.
Fiat dispune de capacitate de productie la fabricile din Italia, insa nu ar putea face profit daca ar construi un model low-cost aici si l-ar comercializa in Europa cu 7.450 de euro, considera Marchionne.
El a mai spus ca Fiat analizeaza in prezent capacitatea de productie din afara Europei pentru a vedea daca un brand low-cost este viabil.
Fiat s-a gandit la un brand low-cost in ultimii cinci ani, dar nu a mers mai departe pentru ca directorii au fost ingrijorati ca planul de afaceri ar putea sa nu fie profitabil.
Printre numele luate in considerare pentru marca low-cost este Innocenti, un brand italian cumparat de Fiat in 1990. Innocenti a lansat in 1974 modelul Mini, desenat de Bertone, pe platforma lui Morris Mini.
Alte optiuni pentru numele noului brand low-cost ar fi o combinatie de litere cu cifre.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: