Mazda se mentine una dintre marcile cu cea mai rapida crestere din Europa in acest an. Incluzand aprilie, Mazda a vandut anul acesta aproape 108.000 vehicule. Aceasta reprezinta o crestere cu aproape 11.500 vehicule sau 11 procente, fata de aceeasi perioada a anului trecut, si este cel mai bun rezultat din ultimii 15 ani pentru Mazda Motor Europe.

In aprilie, s-au stabilit vanzari de 22.800 unitati, acoperind o cota de piata estimata la 1,5 procente. Un total de 11 piete au realizat cresteri fata de anul trecut, 4 dintre ele inregistrand performante record: Rusia are un aprilie fara precedent, cu 2.600 unitati vandute si o crestere de 76% fata de 2005. Aceasta a reprezentat pentru Rusia cea de-a 40-a luna consecutiva, cu o crestere de peste zece procente.

In Spania a fost realizat recordul vanzarilor pe aprilie, cu 1.500 unitati, si recordul cotei de piata, estimata la 1%.

Si in Italia si Portugalia s-au inregistrat cote de piata record, estimate la 0,9, respectiv 1,5 procente.

In Finlanda au fost cele mai bune vanzari pe aprilie din ultimii 15 ani, cu peste 900 unitati, ceea ce reprezinta o crestere de 42% fata de anul precedent.

Si Grecia a inregistrat cel mai bun rezultat din 1992 incoace pentru luna aprilie, cu 630 unitati vandute, o crestere de 14% fata de 2005 si o cota de piata de aproximativ 2,5%.

Alte tari raportand cresteri uimitoare in luna trecuta au fost Olanda, cu 86%, si Norvegia, cu 61%.

Si in Germania rezultatele din aprilie au fost remarcabile, cu o crestere de 7,8% fata de anul trecut (inregistrare KBA oficiala).
Cresteri s-au inregistrat, in conditii concurentiale dificile, si in tari precum Danemarca - 6,6% si Elvetia - 4,2%.

Organizatia Scandinavian Mazda a avut si ea o luna de exceptie, cu 1.300 unitati vandute si o crestere cu aproape 11% a realizarilor din zona sa.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri