Reteaua de retail a Apple, care a contribuit alaturi de calitatea produselor la succesul producatorului iPhone si iPad, a devenit sursa de inspiratie si pentru alte companii, ultima care a adoptat un concept al Apple Store fiind BMW.

Producatorul german de masini a derulat teste la dealeri din Marea Britanie, iar acum introduce propria versiune a Apple "Genius Bar" in Europa, potivit portalului AdvertisingAge, preluat de Wall Street Journal, scrie Mediafax.

Angajati ai "BMW Genius Everywhere", echipati cu iPad-uri si pregatiti special pentru a asista posibilii clienti, vor furniza informatii despre vehicule si pachete de optiuni, dar nu vor vinde masini.

Specialistii care vor consilia clientii vor purta tricouri albe pe care va scrie "BMW Genius". Acestia vor primi salariu si nu comision din vanzari.

Programul merge cel mai bine atunci cand masinile sunt comandate in functie de preferintele clientului, a declarat Ian Robertson, membru in board-ul BMW pentru vanzari si marketing.

Initial, dealerii europeni au fost ingrijorati de ceea ce au considerat a fi un cost suplimentar.

"Cand inteleg programul si vad ce rezultate sunt posibile, este doar un cost minor. Multe companii spun: «Nu voi avea doar unul, voi avea trei», pentru ca inteleg ce rezultate pot inregistra si vad cum creste rata de satisfactie a clientilor", a spus el.

Un program pilot pentru "BMW Genius Everywhere" va fi lansat si in SUA in acest an, urmand sa fie introdus pentru intreaga retea de dealeri anul urmator.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Peste 80% dintre romani vor face cumparaturi online de Black Friday