Volkswagen va dezvolta un automobil ieftin, cu un pret de 6.000 - 7.000 euro, care urmeaza sa fie produs din 2015, anticipand cerere ridicata in China, India si Africa, a declarat intr-un interviu acordat Der Spiegel directorul general al grupului german, Martin Winterkorn.
"Nu a fost luata inca o decizie definitiva. Vom dezvolta o masina de buget in clasa de pret 6.000 - 7.000 de euro. Peste 3 milioane de masini pe an pot fi vandute doar in China pe acest segment, la care se adauga un milion in India. Africa este de asemenea o piata foarte promitatoare", a afirmat Winterkorn, intrebat ce are de gand sa faca in privinta absentei Volkswagen de pe segmentul automobilelor low-cost, cu preturi mai mici de 8.000 de euro.

El a adaugat ca dezvoltarea modelului va avea loc in Germania, unde se va decide cum va arata masina si cu ce motorizari va fi echipata, scrie Mediafax.

"Apoi dezvoltarea va continua in China cu unul dintre partenerii nostri, productia urmand sa inceapa in 2015", a afirmat seful Volkswagen.

Revista germana Auto Bild scria in luna octombrie ca Volkswagen are de gand sa copieze succesul Dacia prin lansarea unui brand auto low-cost in al treilea trimestru din 2015, vizand initial 3 modele cu preturi intre 6.000 - 8.000 euro.

Seful de vanzari al Volkswagen, Christian Klingler, a declarat, in septembrie, la Salonul Auto de la Paris, ca grupul analizeaza variante pentru a intra pe segmentul masinilor cu pret redus, dar a adaugat ca nu s-a luat nicio decizie.

Volkswagen este cel mai mare constructor auto european si si-a fixat ca obiectiv pe termen mediu depasirea Toyota si General Motors pentru a prelua pozitia de lider mondial.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri