Gefco Romania, al doilea mare operator logistic, a inregistat anul trecut un profit de 1,96 mil. euro, la o cifra de afaceri de 42,3 mil. euro.
“Rezultatele inregistrate de Gefco Romania in 2012 sunt satisfacatoare, luand in considerare si factorii externi care au impact in activitatea noastra. Am reusit sa ne dezvoltam considerabil la nivel local prin continuarea colaborarii cu clientii existenti si castigarea altor 28 de clienti noi din diverse sectoare: auto, retail, industria maselor plastice si a lemnului sau FMCG. Rezultatele noastre au fost influentate si de scaderea activitatii clientilor Grupului Gefco, in special in ceea ce priveste comertul cu Europa de Vest”, a declarat Christophe De Korver, director general Gefco Romania.

Cifra de afaceri a Gefco Romania in 2012 a fost influentata de scaderile din segmentul clientilor globali ai Grupului, incluzand Grupul PSA Peugeot-Citroen, si de catre alti factori externi precum declinul vanzarilor de vehicule – vanzarile autovehiculelor in Romania au inregistrat in 2012 o scadere de 23,7% comparativ cu 2011, afectand importurile si volumele produse de furnizorii auto.

Cu peste 18.000 camioane operate si peste 125.000 de vehicule finite transportate in 2012, Gefco ramane unul dintre operatorii logistici de top din Romania. In 2012, Gefco si-a extins personalul, ajungand la peste 100 de angajati.

Logistica vehiculelor finite a reprezentat o parte importanta a activitatii din decursul anului trecut, Gefco Romania operand peste 30% din totalul autovehiculelor produse/ansamblate si importate in Romania.

Pentru 2013, Gefco Romania isi propune sa isi intensifice prezenta in Constanta si alte zone puternic industrializate din tara, sa implementeze solutii noi pentru piete emergente precum Rusia sau Orientul Mijlociu si sa dezvolte serviciile de Overseas oferite clientilor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri