Auto Italia a lansat doua modele Fiat cu instalatie auto GPL, Panda si Qubo prevazute cu sistem dublu de injectie – GPL si combustibil conventional.
Noile modele Fiat bi-fuel sunt echipate cu instalatie GPL Tomasetto. Sistemele dedicate modelelor Panda si Qubo au fost testate pe durata unui an.

Cele doua autoturisme bi-fuel au inregistrat in cadrul testelor de omologare o autonomie mai mare cu 384 de km pentru Qubo si cu 487 de km mai mare pentru Panda decat in cazul modelelor pe baza de combustibil conventional, pentru o alimentare de 200 de lei. Pe langa cresterea autonomiei, cele doua modele au inregistrat si o scadere a nivelului de noxe emise.

Costul instalatiei GPL pentru Fiat Panda 1,2 litri benzina 69 CP este de 615 euro+TVA, iar pentru Qubo 1,4 litri benzina 73 CP este de 537 euro+TVA.

“Modele Fiat bi-fuel sunt o alternativa pentru orice familie sau pentru orice companie in cautarea unei solutii de eficientizare a costurilor pentru carburant. De exemplu, pentru un FIAT Qubo in varianta bi-fuel cu 5 ani garantie, se economisesc 1000 de lei la fiecare 6000 de km. Astfel, in 5 ani, prin economia facuta, proprietarul isi va putea amortiza peste 60% din valoarea autoturismului achizitionat. ”a declarat Silviu Raicea, director comercial in cadrul AGR Autogas Group.

Autoturismele au fost echipate cu un sistem GPL special conceput pentru fiecare model in parte, iar tehnologia de montaj a fost elaborata de catre inginerii AGR Autogas Group.

AGR Autogas Group a luat fiinta in anul 1999 avand ca principal obiect de activitate productia, dezvoltarea si omologarea instalatiilor auto de gaz.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri