Opel si Chevrolet, marci ale GM o sa se imbogateasca cu un mic SUV. Opel doreste de asemenea sa introduca rivali pentru Volkswagen Golf Plus si Smart ForTwo.

Micul SUV s-ar pozitiona intre Opel Antara si SUV-urile de marimi medii Chevrolet.

"Studiem piata pentru a detecta opurtunitatile pentru un vehicul sport de marime medie pe care sa-l pozitionam sub Antara", sustine Vice-Presedintele GM Robert Lutz.

Dupa ce a neglijat anvergura acestui segment de piata, Gm doreste sa introduca modelul "pana la sfarsitul deceniului". Programul este cunoscut intern ca proiectul "micul SUV".

"Inca nu a fost luata o decizie finala. De indata ce vom avea o platforma potrivita, nu vom avea nevoie de mai mult de 37 de luni pentru a termina proiectul". Productia preconizata pentru primul an este de 200,000 unitati. Tailanda, Mexic si India sunt potentiale locatii de productie pentru micul SUV, spune Luz.

Un nou Opel?

Opel ar putea sa introduca un nou model pentru a rivaliza cu Volkswagen Golf Plus. "Ne gandim sa imbunatatim versiunea Delta a urmatoarei generatii". Vehiculul se va pozitiona intre Opel Antara si Zafira.

Brandul german se gandeste chiar sa inlocuiasca cea mai prestigioasa masina a sa."Sansele pentru o noua purtatoare a steagului Opel sunt mai mari de 50%", spune Hans Demant, Director Management Opel."Vom lua o decizie la inceputul lui 2007 cel tarziu".

Sursele Gm spun ca aceasta noua masina va fi un crossover avand la baza platforma Epsilon 2 care va fi de asemenea folosita pentru succesorul Vectra. Contrar afirmatiilor anterioare, Opel considera lansarea unui rival pentru Smart ForTwo.

"Nu vreau sa exclud posibilitatea aparitiei unui minicar precum conceptul Trixx", spune Lutz. "Dar este clar ca productia ar fi realizata in Korea sau China"
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri