Renault cauta noi parteneriate in Rusia

Constructorul auto francez Renault SA a confirmat, miercuri, ca studiaza o posibila colaborare cu grupul Avtovaz, cel mai mare constructor auto din Rusia, informeaza Rompres. "O delegatie de la Renault s-a deplasat luni si marti la Togliatti - sediul social al constructorului rus din regiunea Volga - la invitatia Avtovaz, pentru a realiza un studiu de evaluare a posibilitatilor de cooperare tehnica", a indicat purtatoarea de cuvant de la Renault, Oxana Nazarova.

Anuntul grupului francez confirma un articol aparut in cotidianul economic rus Vedomosti potrivit caruia Renault negociaza cu Avtovaz livrarea de platforme auto si motoare, fiind chiar posibil sa localizeze la Togliatti o parte din productia modelului Logan realizata in Rusia.

Citand surse din apropierea consiliului de administratie de la Avtovaz, Vedomosti afirma chiar ca Renault se gandeste sa preia o participatie de maxim 20% din actiunile grupului Avtovaz, producatorul autovehiculelor marca Lada. Renault este deja prezent in Rusia prin societatea Avtoframos, detinuta in comun cu primaria Moscovei, societate a carei uzina de asamblare a inceput in anul 2005 sa produca modelul Logan.

in ceea ce priveste Avtovaz, acest grup este cel mai mare constructor auto din Rusia, dar in prezent trece prin dificultati financiare. Avtovaz are deja o societate mixta cu grupul american General Motors, societatea ocupandu-se de asamblarea in Rusia a modelelor Chevrolet Niva si Chevrolet Viva.

La sfarsitul lui 2005, agentia de stat care se ocupa de exportul produselor militare Rosoboronexport a preluat controlul pachetului majoritar de actiuni la Avtovaz si a anuntat proiecte ambitioase. Vedomosti sustine ca Avtovaz discuta si cu grupurile Fiat si DaimlerChrisler, avand drept obiectiv productia a 20 de noi modele pana in anul 2020.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri