In urma cu doar patru ani procentele erau exact inverse: 8% din cei intervievati in 2002 spuneau au luat decizia de a-si cumpara o masina second-hand folosind internetul, in timp ce 14% au spus ca au folosit anunturile din ziare.
Studiul companiei de J.D. Power and Associates lansat pe piata pe data de 25 mai 2006 a fost realizat prin trimiterea de e-mailuri unui esantion de 12.317 persoane care si-au achizitionat masini second-hand a caror vechime nu a depasit anul 2001. Raspunsurile au fost colectate in perioada februarie martie 2006 si au fost furnizate de persoane care au achizitionat autoturisme la mana a doua in perioada septembrie, octombrie 2005.
Site-urile web par a asculta mai bine nevoile clientilor. Aplicatiile on-line permit o cautare mai avansata ceea ce este foarte util cumparatorilor de second hand, a declarat Min Cho, un analist penru J.D Power. Conform aceluiasi studiu 59% din cei intervievati au declarat ca folosesc internetul in timpul procesului de cumparare a unei masini. Dintre acestia, 76% au declarat ca au vizitat site-urile fabricantilor, in timp ce 64% au recunoscut ca au intrat pe site-urile dealer-ilor.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: