Ieri, 7 iunie, a fost dat publicitatii sondajul companiei americane J.D. Power and Associates, pentru anul 2006 ľ cu reprezentate la scara mondiala ľ asupra calitatii brendurilor auto.
Studiul a msurat calitatea masinilor dupa 90 de zile de la achizitionare, iar subiectii au raspuns la 135 de intrebari in acest sens.

Industria auto germana este prima treapta a podiumului, Porsche fiind aleasa cea mai buna masia. Chiar daca Porsche a urcat nu mai putin de 31 de locuri fata de anul trecut, marele castigator al ôcompetitieiö este Hyundai, singurul producator de serie care se afla pe podium. Locul doi este adjudecat de Lexus, un obijnuit al podiumurilor in ultimii ani.

Toyota s-a apropiat de primele trei locuri fiind aleasa de catre cei 63.000 de respondenti, al patrulea brand in satisfacerea asteptarilor calitative ale cumparatorului. Si pentru Toyota anul 2006 este un succes, cu un an in urma s-a clasat pe locul sapte.

Jaguar, brandul ce folosea calitatea ca vector in comunicare, a meritat doar locul cinci, in opinia celor intervievati. Podiumul este incheiat de Isuzu, pe pozitia 37 si, lanterna rosie a clasamentului, Land Roverul cu pozitia 38.

J.D. Power a regandit chestionarul din acest an, introducand mai multe intrebari despre tehnologia de ultima generatie continuta de autovehicule.

Pe de alta parte, un top al masinilor cu cele mai putine defecte este deschis de BMW, brand ce este urmat de Chrysler, Hyundai, Lexus, Porsche si Toyota.

Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Auto »



Setari Cookie-uri