Ieri, 7 iunie, a fost dat publicitatii sondajul companiei americane J.D. Power and Associates, pentru anul 2006 cu reprezentate la scara mondiala asupra calitatii brendurilor auto.
Studiul a msurat calitatea masinilor dupa 90 de zile de la achizitionare, iar subiectii au raspuns la 135 de intrebari in acest sens.

Industria auto germana este prima treapta a podiumului, Porsche fiind aleasa cea mai buna masia. Chiar daca Porsche a urcat nu mai putin de 31 de locuri fata de anul trecut, marele castigator al competitiei este Hyundai, singurul producator de serie care se afla pe podium. Locul doi este adjudecat de Lexus, un obijnuit al podiumurilor in ultimii ani.

Toyota s-a apropiat de primele trei locuri fiind aleasa de catre cei 63.000 de respondenti, al patrulea brand in satisfacerea asteptarilor calitative ale cumparatorului. Si pentru Toyota anul 2006 este un succes, cu un an in urma s-a clasat pe locul sapte.

Jaguar, brandul ce folosea calitatea ca vector in comunicare, a meritat doar locul cinci, in opinia celor intervievati. Podiumul este incheiat de Isuzu, pe pozitia 37 si, lanterna rosie a clasamentului, Land Roverul cu pozitia 38.

J.D. Power a regandit chestionarul din acest an, introducand mai multe intrebari despre tehnologia de ultima generatie continuta de autovehicule.

Pe de alta parte, un top al masinilor cu cele mai putine defecte este deschis de BMW, brand ce este urmat de Chrysler, Hyundai, Lexus, Porsche si Toyota.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri