Grupul Rompetrol, prin compania Rompetrol Downstream, lanseaza un nou concept al statiilor de distributie carburanti, in urma finalizarii lucrarilor de modernizare a benzinariei situate in localitatea Otopeni.

Valoarea totala a investitiei se ridica la aproximativ un milion dolari.

In afara de facilitatile deja existente in reteaua Rompetrol (gama Efix, serviciul de plata la pompaFill&Go, restaurantul Hei), noile statii sunt caracterizate prin schimbarea elementelor de identitate vizuala (logo) a Grupului Rompetrol, printr-un ambient distinct, care include o arhitectura moderna si o reorganizare a spatiului interior.

Statiile sunt prevazute cu pompe noi, dotate cu sisteme multimedia, inregistreaza un consum redus de energie, pe baza unui sistem de iluminat cu tehnologie LED, iar serviciile de restaurant aduc un concept unic pe piata locala, de preparare a produselor gastro - Croust’wich.

De asemenea, statia Rompetrol Otopeni are de un dispozitiv de plata automata a facturilor de utilitati si telefonie, de internet Wifi, salon inchis pentru fumatori, precum si locuri de parcare suplimentare.

“Elementele definitorii ale conceptului se vor regasi pana la finele anului in 25 de statii Rompetrol, dar si in 3 noi benzinarii, valoarea totala a investitiei ridicandu-se la 17 milioane dolari”, a declarat Zhanat Tussupbekov, director general executiv al Grupului Rompetrol.

Activitatile de retail ale Grupului Rompetrol sunt desfasurate in peste 1.100 puncte de distributie carburanti detinute si operate in tari precum Romania, Georgia, Bulgaria, Moldova, Ucraina, Franta si Spania.

In Romania, compania opereaza peste 753 puncte de distributie carburanti (statii proprii, statii Partener, Rompetrol Express, baze interne de 9 si 20 metri cubi), 230 de statii distributie GPL auto, 9.000 de puncte de distributie butelii si 3 statii de imbuteliere GPL la Constanta, Arad si Bacau.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri