Dupa ce acum 5-6 ani, la inceputul crizei economice globale, se clatina din toate incheieturile, Chevrolet, unul dintre cele mai batrane branduri auto din lume, si-a primenit intreaga gama, a scos doua varfuri de lance puternice, Corvette 07 si Camaro, si s-a repus pe picioare, atacand sistematic aproape toate pietele.

In cel de-al treilea trimestru al anului 2013, Chevrolet a vandut un numar record de 1,25 milioane de autovehicule la nivel global, in crestere cu 0,6 % fata de aceeasi perioada a anului 2012. Si, mai mult, astfel marca a reusit sa inregistreze al 12-lea trimestru consecutiv de crestere a volumului de vanzari.

„Chevrolet se concentreaza pe echiparea fiecarui autovehicul cu tehnologii si functii care sa adauge un plus de valoare si sa imbunatateasca experienta clientilor”, a declarat Alan Batey, vicepresedinte senior Global Chevrolet. „In trimestrul al treilea am reusit sa atragem un numar mai mare de clienti in mare masura datorita lansarii mai multor modele noi, printre care Corvette, Silverado si Spark EV”.

Citeste articolul integral pe Antena 1.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri