Pe piata americana, considera oficialii PSA, un hibrid diesel/electric este mai putin probabil din cauza taxelor suplimentare pentru motoarele care consuma motorina, dar si a costurilor datorate sistemului de evacuare, diferit de cel european.
Jean Francois Huere, purtator de cuvant PSA considera ca: In Europa este o alta poveste, pentru ca aici consumatorul este obijnuit sa plateasca mai mult pentru o masina diesel. La acest moment proportia masinilor cu propulsoare diesel este mai mare de 50 de procente in majoritatea statelor europene.
Jurnalistii francezi au fost invitati la un drive test cu primele doua masini ce inglobeaza aceasta tehnologie. Motorul diesel este un 1.6, iar cutia de viteze este manuala cu cinci trepte. Motorul electric, foarte silentios, ridica pretul masini cu doar cateva sute de euro.
Pretul unui astfel de model este estimat la aproximativ 20.000 de euro la care se poate adauga pretul optiunilor de maxim 3000 de euro.
In cazul unui hibrid electric cu motor pe benzina, in locul celui diesel, costurile ar fi mult mai mari, a declarat reprezentantul PSA. Cu toate acestea oficialii Renault, intrebati despre aceasta optiune a concurentei, sustin ca: Un hibrid diesel in Europa este greu de acceptat pentru clienti deoarece va avea un pret mult prea mare chiar daca e mai economic in exploatare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: