Instanta a respins plangerile depuse impotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrarilor de constructie a tronsonului de autostrada Nadlac-Arad, lot 1, astfel ca autoritatile pot semna contractul cu asocierea Astaldi - MaxBoegl, castigatoarea licitatiei CNADNR, potrivit Bostina si Asociatii.

"In acest moment nu mai exista niciun impediment legal pentru ca autoritatile sa nu poata semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnata castigatoare a licitatiei derulate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR)", se arata intr-un comunicat al casei de avocatura, care a reprezentat consortiul in acest proces.
Curtea de Apel Bucuresti a respins joi ca nefondata plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire, formulata de asocierea Porr Construct SRL- Porr BAU GmbH. Hotararea este irevocabila.
De asemenea, pe 4 noiembrie Curtea de Apel Bucuresti a respins ca nefondata, tot printr-o hotarare irevocabila, plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire formulata de asocierea CCCF Drumuri si Poduri Timisoara -Societatea de Constructii in Transporturi - Luca Way, relateaza Mediafax.
"Anterior, contestatiile formulate de cei doi ofertanti nemultumiti de rezultatul procedurii de atribuire au fost respinse de CNSC prin decizia 3388/3524/3600 din 20.09.2013, casa noastra de avocatura asigurand asistenta si reprezentarea si cu acea ocazie", a declarat in comunicat Mihai Marian, avocat partener in cadrul Bostina si Asociatii, coordonatorul ariei de practica "Infrastructura".
Constructia autostrazii Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, pe o distanta totala de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea romano - portugheza Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit constructorului austriac Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.
CNADNR a reziliat insa, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind intarzierea lucrarilor, iar in acest a reziliat si contractul de proiectare si executie a lotului 2, dupa falimentul Alpine Bau.
Lucrarile de constructie pentru cele doua tronsoane au fost deschise in octombrie 2011, termenul de executie initial fiind de un an si jumatate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri