Audi, al doilea mare producator de masini de lux la nivel mondial, parte a grupului Volkswagen, intentioneaza sa faca investitii de 22 de miliarde de euro pana in 2018, in noi modele, inclusiv electrice, pentru a ajunge lider pe segmentul premium, relateaza Bloomberg, citat de Mediafax.

Cea mai mare parte a investitiilor vor fi in extinderea gamei de produse, a declarat directorul financiar al companiei, Axel Strotbek. Audi vrea sa ajunga la vanzari anuale de 2 milioane de masini si vehicule sport utilitare, dupa ce livrarile au ajuns la 1,5 milioane de vehicule in 2013, cu doi ani mai drevreme decat era planificat, potrivit directorului general Rupert Stadler.

Bugetul de investitii se bazeaza pe un program de 13 milioane de euro valabil pana in 2016, stabilit anul trecut, si se va concentra pe dezvoltarea de tehnologii cum sunt cele pentru motoare electrice. Audi are ca obiectiv sa devina lider pe piata automobilelor de lux, inaintea BMW, pana la sfarsitul acestui deceniu.

BMW are la randul sau un plan de a contracara concurenta Audi si a Mercedes-Benz, divizie a grupului Daimler, prin introducerea a 25 de modele in 2013 si 2014, intre care 10, precum Rolls-Royce Wraith, care nu au predecesori. Mercedes, plasat pe locul al treilea pe segmentul automobilelor de lux, urmeaza sa lanseze 13 noi modele complet noi pana la sfarsitul deceniului, in timp ce Audi isi extinde gama de SUV-uri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri