Boris Billich, CEO Mercedes-Benz Romania, a declarat ca grupul pe care il conduce are nevoie de timp pentru a-si reveni dupa criza. "Avem nevoie de timp pentru a ne reveni dupa criza economica", a spus Billich, la un eveniment la care compania a oferit cate un autoturism Vito pentru trei ani Federatiei Romane de Tenis, Federatiei Romane de Natatie si Fundatiei Olimpice Romane.

Billich a spus ca acesta este un inceput si ca in momentul de fata nu stie daca compania va continua sa ofere autovehicule dupa cei trei ani de colaborare cu organizatiile sportive, fapt pentru care compania trebuie mai intai sa se "recupereze" dupa criza economica.

Cu aceasta ocazie, omul de afaceri Ion Tiriac, prezent la eveniment, a declarat ca spera ca aceasta donatie sa fie doar un prim pas. "Sper sa fie numai un inceput”, a subliniat Tiriac despre sponsorizarea companiei auto.

Totodata, Ion Tiriac a spus ca sportivii romani sunt putin sponsorizati. "Eu de luni de zile astept sa am un rezultat la propunerea pe care am facut-o statului roman de a avea fundatii mari, cum sunt in strainatate, de 100 de milioane de dolari", a subliniat omul de afaceri.

Prezenta de asemenea la eveniment, gimnasta Andreea Raducan a spus ca "din nefericire, banii ajung mai greu la noi, sportivii".

Citeste si:
Antreprenorul roman care a donat pentru salvarea Bailor Herculane
Ovidiu Sandor a donat 18.000...

Mercedes-Benz a urcat anul trecut in Romania pe primul loc in segmentul premium, cu 1.947 de unitati inmatriculate, cu o cota de 36%, intr-o piata in care se vand foarte bine SUV-urile si autoturismele cu un design aparte, potrivit lui Boris Billich, care a preluat in iunie 2013 pozitia de CEO si presedinte al companiei.

Designul este principalul element de care tin cont romanii cand vor sa achizitioneze o masina noua, urmat de echipamentele de siguranta. "Romanii sunt foarte senzitivi la cum arata masina, vor un autoturism care arata bine, spre deosebire de germani, scandinavi, care cauta functionalitate. Aici, in Romania, stilul este principala caracteristica in alegerea masinii, urmat de siguranta. De asemenea, Romania este o tara in care se vand foarte bine SUV-urile", a precizat Boris Billich.

La rezultatul bun din 2013, a contribuit noul model CLA, care a extins gama de modele compacte, dar si noile Clasa E si Clasa S. In acest an, Mercedes-Benz Romania va continua sa isi extinda portofoliul de produse cu noi modele de automobile (Clasa C, GLA, Clasa V, Clasa S-Coupe, CLS Facelift, Clasa B Facelift).

Managerul Mercedes-Benz Romania prevede o usoara crestere a cotei de piata, atat in segmentul premium, cat si pe piata auto, in general, pentru care se asteapta sa urce cu cateva procente, sub 10%.

Citeste si:
OMV Petrom ofera 10 mil. euro pentru primul spital oncologic pediatric
OMV Petrom sponsorizeaza cu...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
INFOGRAFIC: 3 din 4 romani regreta ca nu si-au dezvoltat pasiunile