Subiectii cercetarii au fost membrii personalului din showroomuri care au fost intervievati de catre operatori ce pozau in clienti interesati sa achizitioneze o masina. O a doua categorie de intervievati a fost cea a persoanelor care iesau din magazinele delaerilor. Problemele cele mai frecvente intampinate de cei din urama constau in: timpul lung de asteptare pana la aparitia unui vanzator sau o slaba pregatire tehnica a dealerilor.
Rezultatele cele mai slabe le-au reusit dealerii din Franta, unde cele mai bine vandute cinci branduri sunt: Renault, Peugeot, Citroen, Volkswagen si Ford. La iesirea din showroom-urile frantuzesti doua persoana din trei erau decise, totusi, sa revina pentru achizitionarea efectiva a unei masini.
Ca rezultat calitativ, studiul a reliefat ca oamenii de vanzari au fost foarte prost pregatiti atunci cand li s-a cerut sa recomande cel mai bun model pentru necesitatile clientului. In schimb, vanzatorii au marsat puternic pe vanzarea modelelor propuse spre vanzare de producator.
La polul opus se afla germanii unde doar o persoana din cinci nu mai dorea sa se intoarca in showroom sau a avut o parere proasta despre delaler.
Autorii sondajului au concluzionat ca la nivelul intregii Europe clientii sunt mai bine instruiti ca in urma cu cativa ani, astfel ei pot percepe usor momentul in care dealerul incearca sa-i vrajasca.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: