Brandul de lux al gigantului auto DaimlerChrysler si-a declarat intentia de a lansa pe piata primul sau hibrid. Data anuntata pentru primul hibrid care va purta pe capota insemnele Mercedes este 2008. Seful departamentului de cercetare de la constructorului german, Thomas Weber, a declarat ca: In acest moment lucram la optimizarea unui model hibrid care va fi lansat pe piata cel mai tarziu la inceputul lui 2008. Surse din interiorul companiei au declarat ca modelul S-class este cel care va suferi transformarea in hibrid. Masina va combina un motor electric sustinut de baterii, cu un motor pe gaz.

Mercedes intentioneaza prin aceasta miscare sa ofere publicului o masina cu un consum mic de combustibil, dar si cu o cantitate mult mai mica de noxe degajate in atamosfera. Hibridul cu motor pe gaz este mai eficient decat moroarele cu motorina sau benzina in cazul opririlor si pornirilor succesive din traficul citadin. Are o acceleratie superioara acestora si un cost de productie mai mic.

Producatorul japonez Honda a lansat deja din 2003 pe piata modelul Civic Hibrid care functioneaza pe acest principiu. Si Toyota Motor vinde, in acest moment, cu succes hibridul Prius in America.

Piata japoneza si cea americana sunt mult mai deschise fata de modelele hibride decat cea europeana. In ultima luna, insa, mai multi producatori europeni si-au anuntat intentia de a investi in modelel hibride. Printre acestia se numara si grupul francez PSA sau constructorul german BMW.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri