Potrivit unui studiu dat publicitatii de furnizorul auto franceza Heuliez, anul trecut vanzarile de masini cu hard-topuri retractabile l-a depasit pe cel al modelelor decapotabile, dar cu soft-topuri. Aceasta rasturnare de situatie se petrece pentru prima data in istoria auto mondiala. Cifrele vorbesc de la sine, oficialii de la Heuliez au estimat ca anul trecut s-au vandut peste 300 de mii de maisni decapotabile cu hard-topuri, cu aproximatic 20 de mii de unitati mai mult decat numarul de soft-topuri. Francezii de la Heuliez sunt cunoscuti pentru proiectarea si producerea de caroserii.

Gerard Queveau, seful Heuliez, a declarat ca in anul care urmeaza numarul unitatilor cu hard top retractabil ce vor fi vandute va creste pana in jurul valorii de 1 miliion. Furnizorul francez a produs pentru modelul Peugeot 206 CC primul model cu hard-top retractabil din clasa lui peste 350 de mii astfel de sisteme.

La mijolcul anului viitor 206 CC va avea un succesor, Peugeot 207 CC. Pentru acest model Heuliez are deja contractata productia hard-topurilor, ca si pentru modelul Opel, aparut in 2005, Tigra TwinTop.

Queveau incearca sa promoveze un nou concept de hard-top retractabil destinat masinilor cu patru locuri. Sistemul a fost prezentat odata cu prezenta la Geneva in martie a conceptului Peugeot 407 Macarena. Seful de la Heuliez a prezis ca: vanzarea modelelor sedan cu acoperis retractabil va creste vertiginos, odata cu cresterea notorietatii acestui sistem.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri