Inmatricularile de autoturisme Dacia noi in Germania au ajuns la 30.289 unitati in primele sapte luni, cu 9,7% mai mult, ritmul de crestere fiind de peste trei ori mai rapid decat cel al pietei, de 3%, la 1,8 milioane de masini.

Cota de piata a Dacia in Germania s-a situat in perioada ianuarie-iulie la 1,7%, potrivit datelor biroului de inmatriculari auto german. Dintre cele 33 de marci analizate, 19 au inregistrat cresteri, iar restul scaderi.

Cea mai buna evolutie a fost inregistrata de marca Jeep, cu un avans de 38,3%, la 4.958 de autoturisme, urmata de Nissan, cu o crestere de 21,2%, la 36.806 unitati. Cel mai mare declin a fost consemnat de Chevrolet, de 68,1%, la 5.132 de masin, potrivit Mediafax.

Livrarile liderul de piata Volkswagen au urcat cu 1,1%, la 384.767 de autoturisme, iar cele ale Renault, parte a grupului cu acelasi nume, care detine si Dacia, au crescut cu 7%, la 61.990 de unitati. In luna iulie, inmatricularile Dacia au avansat cu 11,2%, la 4.583 de unitati, in timp ce piata a inregistrat o crestere de 6,8%, la 270.249 autoturisme. Cota de piata a Dacia s-a situat la 1,7%.

Marca Jeep a consemnat cel mai puternic avans in iulie, de 65,5%, la 917 autoturisme, urmata de Porsche, cu 40,8%, la 2.564 unitati si Land Rover, cu 38.8%, la 1.224 unitati. Renault a inregistrat un declin de 6,7%, la 8.416 unitati. Livrarile Volkswagen au urcat luna trecuta cu 10,4%, la 61.293 de autoturisme. Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri