Producatorul japonez de autovehicule Honda Motor Company a anuntat joi ca va produce si vinde avioane de dimensiuni reduse, potrivit Xinhua, consultata de Rompres.

Anuntul a fost facut in cadrul celei mai mari reuniuni anuale dedicate avioanelor experimentale, organizata in Wisconsin /Statele Unite/. Reprezentantii Honda au anuntat ca vor pune bazele unei noi companii, care sa se ocupe de constructia de avioane. Compania va avea sediul in SUA si va primi comenzi incepand din toamna.

Daca vor primi acceptul autoritatilor americane, ceea ce va dura trei sau patru ani, Honda va construi avioane cu o capacitate de sase - sapte locuri, primul avion urmand sa fie livrat in 2010.

Un prim zbor experimental a fost organizat de constructorul japonez in 2005. Compania nu si-a ascuns intentiile de a intra pe piata aviatica, proiecte in acest sens fiind puse la punct de circa patru decenii.

Honda a inceput studiile aeleiautice pentru a onora memoria fondatorului, Soichiro Honda, care a visat sa construiasca un avion inainte de decesul sau in 1991, potrivit unui oficial al companiei, citat de ziarul Japan Times.

Honda intentioneaza sa incheie un parteneriat cu constructorul de avioane american Piper Aircraft, in vederea asigurarii serviciilor de mentenanta si vanzari. Firma japoneza intra astfel pe o piata in care va trebui sa concureze cu cei mai importanti constructori de avioane de dimensiuni reduse, precum Textlei Cessna si Eclipse Aviation.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri